اخبار و رویدادها

اخبار
23 آبان 1396
نتایج نهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای؛

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران درخصوص نهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای که در استان یزد برگزار شد اعلام کرد: بهره‌مندی از نقطه نظرات و اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات افراد در بازار فناوری و نوآوری در کل کشور مهمترین خروجی این نشست بود که به همه ما کمک می­ کند تا علاوه بر برطرف کردن چالش‌های پیش رو به این مهم دست یابیم که در مسیر توسعه بازار فناوری تنها نیستیم و این مجموعه بزرگ برای رسیدن به یک هدف بزرگ در تلاش است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در پایان این نشست که با حضور فن بازارهای منطقه‌ای و کارگزاران و به میزبانی میزبانی پارک علم و فناوری یزد برگزار شد افزود: طی این دو روز 8 فن بازار منطقه ای به ارائه موارد موفقیت‌آمیز خود در 6 ماهه نخست سال 96 پرداخته که در این ارائه‌ها علاوه بر معرفی دستاوردها و تجربیات موفق، چالش ها و مشکلات مسیر را نیز تشریح کردند.

وی تصریح کرد: به اشتراک گذاشتن این تجربیات موجب مشخص شدن عوامل موفقیت، ضعف ها، مشکلات و جستجوی راه حل ها خواهد شد.

قنبرپور گفت: شبکه فن بازار ملی در سراسر کشور هر روز بیش از پیش در حال بزرگتر شدن و کسب موفقیت های بیشتر در اکوسیستم نوآوری کشور است، هدف ما هم از این نشست ها، هم افزایی‌ها و آشنایی و همکاری هایی است که می تواند موجب نیل سریعتر این مجموعه به رسالت ها و اهداف تعیین شده باشد.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران درخصوص نقش کارگزاران خصوصی در این شبکه اعلام کرد: یکی از سیاست‌های فن بازارها این است که بتواند نقش کارگزاران خصوصی را در شبکه، محور اصلی قرار دهد باید بتوانیم به نقطه ای برسیم که مأموریت‌های عملیاتی را کاملا به کارگزاران بسپاریم و متولیان صرفا نقش مدیریتی را ایفا کنند که در این خصوص با افزایش تعداد کارگزاران خصوصی، شبکه ملی فن بازار در حال گسترش است.

وی به مجموعه‌هایی که بعد از این با خانواده بزرگ فن بازارها در ارتباط خواهند بود اشاره کرد و گفت: در این نشست از ستاد توسعه فناوری نانو و یک مجموعه موفق که در حوزه Crowdfunding (تامین سرمایه از طریق جمع سپاری) در کشور فعالیت می کند دعوت به عمل آمده بود تا مدل‌های همکاری با این مجموعه‌ها را تعریف کرده و بعد از این همکاری‌های جدیدی بین فن بازارها و کارگزاران و این دو مجموعه شکل بگیرد.

قنبرپور افزود: یک پنل تخصصی هم با موضوع چالش های سرمایه‌گذاری در فضای نوآوری کشور با دعوت از شرکت سرآوا پارس و صندوق توسعه فناوری‌های نوین برگزار شد که با توجه به نظرسنجی ها، نتایج مثبتی برای کارگزاران و فن بازارهای منطقه ای به همراه داشت.

خاطر نشان می‌سازد شبکه فن بازار ملی ایران با 3 رسالت بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری و جذب سرمایه برای نوآوری‌ها، تلاش دارد جریان عرضه و تقاضا را در بازار فناوری بیش از پیش رونق بخشد.


  • بازدیدکنندگان: 21
  • (رتبه بندی جاری 0.0/5 ستاره ها) مجموع آرا: 0
  • 0 0

نظری وجود ندارد.

پاسخ