اخبار
30 اردیبهشت 1396

رویداد" نوآوری برای محیط زیست شهری" یکی از رویدادهای شرکت شزان عضو پارك فناوري پرديس است که همزمان با نمایشگاه نوآوری و فناوری 2017 INOTEX در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد یک رویداد آموزشی و کارآفرینی اثربخش در زمینه تجاری‌سازی و توسعه کسب‌وکارهای نوپا است که در آن شرکت‌کنندگان با چالش‌های مختلفی که در واقعیت برای توسعه و تجاری¬‌سازی یک محصول جدید فناورانه با آن مواجه خواهند شد، آشنا می‌شوند.

حامد حامدیان مدیر پیش شتابدهی شرکت شزان در توضیح بیشتر این رویداد گفت: این هشتمین رویداد کارآفرینی شرکت شزان است که این بار در حوزه محیط زیست و با محوریت نوآوری برای محیط زیست شهری، مشکلات آلودگی هوا و انرژی‌های پاک اجرا می شود تا بتوانیم از بین ایده های فناورانه جهت حل مشکلات زیست محیطی کلان شهرهای کشور بهره بگیریم.

حامدیان در ادامه از جزئیات این رویداد چنین گفت: این رویداد از 5کارگاه آموزشی و آموزش های عملی تشکیل شده که در روز آخر هر تیم 3دقیقه زمان دارد تا ایده خود را برای جمعی از سرمایه گذاران و نماینده های مراکز شتابدهی معرفی کند، نهایتا ایده های منتخب برای ادامه کار به مراکز شتابدهی شزان یا سایر مراکز شتابدهی منتقل می شوند.

در خصوص مهلت ثبت نام در این رویداد مدیر پیش شتابدهدی شرکت شزان گفت: ظرفیت این رویداد 25نفر با 8تیم است که فراخوان این رویداد از هفته گذشته در سامانه نوآوردگاه و سایر شبکه های اجتماعی منتشر شده و علاقه مندان تا اول خرداد برای ثبت نام به صورت اینترنتی مهلت خواهند داشت.

حامدیان در توضیح 5کارگاه تخصصی این دوره گفت: کارگاه تیم سازی، کارگاه طراحی بیزینس مدل(مدل کسب و کاری)، کارگاه طراحی بیزینس پلن(طرح تجاری)، کارگاه توسعه محصول و کارگاه ارائه موثر برای سرمایه گذاران 5کارگاه تخصصی این دوره است که نهایتا منجر به بالا رفتن سطح دانش و اطلاعات ایده پردازان برای رساندن ایده به عمل خواهد شد.

وی در پیش بینی نتایج مورد نظر از این رویداد افزود: تجربه ما نشان داده که از هر رویداد یک تا سه تیم و ایده خوب بهره برداری می شوند و چون موضوع محیط زیست شهری پتانسیل به کارگیری نوآوری های زیادی را در خود دارد احتمالا در این دوره هم تیم ها و ایده های خوبی به مرحله راه اندازی کسب و کار خواهند رسید.

حامدیان در آخر به تمایز این رویداد با سایر رویدادهای استارتاپ ویکند اشاره کرد و گفت: این رویداد با مدل خاصی برگزار می شود که در اصطلاح به آن گیمیفیکیشن می گویند. وی تصریح کرد: گیمیفیکیشن به کارگیری اصول طراحی بازی و اِلمان های آن در کاربردهای غیر بازی است، در واقع در این مدل کل رویداد در قالب یک بازی طراحی شده که طی این بازی تیم ها ارزیابی می شوند و امتیاز می گیرند و جذابیت کار هم بیشتر خواهد بود.
  • بازدیدکنندگان: 786
  • (رتبه بندی جاری 0.0/5 ستاره ها) مجموع آرا: 0
  • 0 0

نظری وجود ندارد.

پاسخ