اخبار
30 مرداد 1398
با مرور رویکردهای بازاریابی در شرایط اقتصادی ایران

کارگاه آموزشي مدیریت بازاریابی با مرور رویکردهای بازاریابی در شرایط اقتصادی ایران، در سالن اجتماعات سراجِ پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ این کارگاه که 10 شهریور ماه 1398 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود،‌ به همت اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.
«تعریف مقدمات بازاریابی و اصول مدیریت بازار»، «بازاریابی و مسئولیت اجتماعی»، «درک نیاز و خواسته مشتری»، «قیمت گذاری در بازاریابی»، »ارتباط با کانال های بازاریابی»،‌ «جایگاه روابط عمومی و مدل های ارتباطی اجتماعی در بازاریابی و فروش»، «بازاریابی ویروسی»،‌ «تبلیغات رقابتی (یک به یک – یک به کل)»، «ملاحظاتی بر مدیریت نیروهای انسانی در بازاریابی»،‌ «اصول بازاریابی خدمات» از جمله سرفصل های این کارگاه است.
مدرس این دوره،‌ «نوید ملایی» ‌دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت و کارشناس ارشد MBA (گرایش استراتژی) است. همچنین وی «عضو شورای سیاست‌گذاری بازاریابی» وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، «عضو آژانس تحقیقات بین‌المللی GRA» و‌ «مشاور CRM و رفتار مصرف کننده» در شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌باشد.
علاقه‌مندان جهت دريافت اطلاعات بيشتر می‌توانند از ساعت 9:00 الي18:00 با شماره تلفن 76251429-021 و 09219564547 تماس حاصل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام این کارگاه آموزشی به آدرس www.eventbox.ir/marketing-m در این برنامه ثبت‌نام نمایند.
شایان ذکر است،‌ به شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهینامه‌ معتبر ارائه می‌شود.

جهت دریافت پوستر کامل کارگاه اینجا و برای دریافت اطلاعیه آن اینجا را کلیک کنید.

  • بازدیدکنندگان: 185
  • (رتبه بندی جاری 0.0/5 ستاره ها) مجموع آرا: 0
  • 0 0

نظری وجود ندارد.

پاسخ