رویـدادهـا

اعضای شورای عالی استان‌ها در پارک فناوری پردیس

اعضای شورای عالی استان‌ها در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از اعضای شورای عالی استان‌ها روز سه‌شنبه 19 فروردین 93، با حضور در پارک فناوری پردیس با توانمندی‌های این پارک و روندهای تجاری‌سازی آن آشنا شدند.

 

 

 
به‌گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در ابتدای این بازدید، مهندس صابری معاون توسعه فناوری پارک، طی گزارشي به بررسی روند شکل‌گیری، افق‌های توسعه و طرح‌های ملی و بین‌المللی پارک فناوری پردیس پرداختند و توضیحاتی پیرامون فرآیند تجاری‌سازی در پارک‌های فناوری از تولید علم تا نمونه‌سازی و تولید محصول نهایی ارائه و نقش پارک‌ها را در مراحل مختلف این روند تشریح نمودند.
در ادامه سوالاتی با موضوعات؛ نخبگان و فرار مغزها و نقش پارک در این مورد، چگونگی سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی، مالکیت و چگونگی استفاده از الگوی پارک فناوری پردیس در شهرهای کوچک با توجه به ضعف بخش خصوصی در این شهرها مطرح و از جانب مهندس صابری پاسخ‌های لازم ارائه شد.

در پایان این بازدید اعضای حاضر از شورای عالی استان‌ها با ارائه توضیح پیرامون ظرفیت‌های این شورا در ارائه طرح‌ها و لوایح به دولت و مجلس، بر همکاری شورای عالی استان‌ها و پارک فناوری پردیس برای تنظیم طرح‌های مورد نیاز این حوزه به‌ویژه در بخش‌های مربوط به شهرداری‌ها تاکید کردند.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir