رویـدادهـا

مجتبی جباری‌پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس خبر داد:

حمایت بلاعوض پارک از شرکت‌های عضو، برای جذب کارآموز و کارورز

حمایت بلاعوض پارک از شرکت‌های عضو، برای جذب کارآموز و کارورز

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس از واحدهای دانش‌محور، فناور و شعب عضو این مجموعه برای جذب کارآموز و کارورز، حمایت بلاعوض می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری این مجموعه از شرکت‌های عضو، برای جذب دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان جهت گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی، در قالب تسهیلات بلاعوض حمایت می‌کند.

«مجتبی جباری‌پور» مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس ضمن اعلام این خبر در رابطه با جزئیات آن، تشریح کرد: واحدهای فناور (شرکت‌های اراضی و استیجاری) در سال به تعداد 2 کارورز یا کارآموز و به ازای هر نفر تا سقف 1میلیون تومان حمایت بلاعوض دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین واحدهای دانش‌محور (شرکت‌های عضو مرکز رشد) در سال به تعداد 50 درصد نیروی انسانی تمام‌وقت خود امکان همکاری با کارآموزان یا کارورزان را دارند. این شرکت‌ها به ازای هر نفر تا سقف 1 میلیون تومان، مورد حمایت بلاعوض پارک فناوری پردیس قرار می‌گیرند.

جباری‌پوردر مورد چگونگی استفاده از این حمایت، توضیح داد: واحدهای متقاضی این حمایت ابتدا لازم است درخواست رسمی خود را به اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری ارسال کنند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد. سپس در صورت تایید درخواست، می‌توانند نیروی موردنظر خود را جذب کنند.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس در رابطه با دیگر فواید این طرح حمایتی برای شرکت‌های عضو، بیان کرد: شرکت‌های عضو پارک با جذب کارآموز و کارورز نه تنها از سمت پارک فناوری پردیس حمایت می‌شوند، بلکه از مزایای دیگر از جمله یافتن نیروی انسانی ارزان و باانگیزه، آزادی در انتخاب نیروی انسانی موردنیاز، برخورداری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از دانش روز و انتقال این دانش به شرکت، انجام پروژه‌های نیمه‌تمام توسط کارآموزان و کارورزان، ارتقاء برند شرکت در بین جامعه دانشگاهی و... سود خواهند برد.

جباری‌پور در انتها گفت: دانشجویان و تازه‌فارغ‌التحصیلان نیز با گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی خود در شرکت‌های عضو پارک می‌توانند دانش و مهارت حرفه‌ای خود را افزایش داده از طریق آزمون‌ وخطا کسب تجربه کنند. همچنین آنها می‌توانند به انجام کار واقعی و حرفه‌ای مشغول شوند و آینده شغلی بهتری برای خود ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir