رویـدادهـا

در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر با حضور معاون اول و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

درخشش رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت‌های پارک به عنوان پژوهشگر و فناور برتر

درخشش رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت‌های پارک به عنوان پژوهشگر و فناور برتر

با دیگران به اشتراک بگذارید

بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری و «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و در این مراسم از «سید امیر رعنایی سیادت» رئیس هیئت مدیره شرکت «پروتئین نوترکیب سبحان»از شرکت‌­های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر از ۱۰ پژوهشگر برگزیده کشور با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌­جمهور و «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تجلیل شد.

«سید امیر رعنایی سیادت» از دانشگاه شهید بهشتی در رشته بیوشیمی و رئیس هیئت مدیره شرکت «پروتئین نوترکیب سبحان» از اعضای پارک فناوری پردیس در این مراسم، به عنوان برگزیده همکاری جامعه با صنعت مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که در محل وزارت علوم و به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد 15 دانشمند برتر از میان 141 عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند.

شایان ذکر است شرکت دارویی دانش‌­بنیان «پروتئین نوترکیب سبحان» یکی از تولیدکنندگان واکسن در ایران است. این شرکت با همکاری شرکت­‌های پیشرو اروپایی اقدام به تولید واکسن‌های هپاتیت - مننژیت - پنتاوالان و آنفولانزا با استانداردهای بین­‌المللی و با هدف بازارهای ایران و سایر کشورهای جهان کرده است.

شرکت دانش­‌بنیان «پروتئین نوترکیب سبحان» در سال 1384 با عنوان گروه پژوهشی ایده‌های نو تاسیس و در مراسم اجلاس سالیانه پارک در سال 1396 افتتاح شد. این شرکت در زمینه تولید واکسن با وجود سابقه کم خود که از سال 1394 بوده موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است. شرکت «پروتئین نوترکیب سبحان» واحد تولیدی واکسن‌های مننژیت و آنفولانزای خود را در پارک فناوری پردیس بنا نهاده و کسب شهرت جهانی در زمینه تحقیق و توسعه و تولید از طریق نوآوری و همکاری‌های بومی و بین‌المللی و تبدیل شدن به یکی از شرکت‌های مطرح جهانی و شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید واکسن را چشم­انداز خود قرار داده است. در حال حاضر این مجموعه با نیروهای متخصص ایرانی در حال تحقیق و بررسی برای تولید واکسن آنفولانزا در پارک فناوری پردیس است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir