رویـدادهـا

در حاشیه بازدید روسای پارک‌‎های علم و فناوری کشور از پارک فناوری پردیس مطرح شد:

رییس پارک علم و فناوری یزد: پارک فناوری پردیس محیطی بی بدیل برای توسعه ایده های فناورانه

رییس پارک علم و فناوری یزد: پارک فناوری پردیس محیطی بی بدیل برای توسعه ایده های فناورانه

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس پارک علم و فناوری یزد در حاشیه نشست روسای پارک علم و فناوری کشور که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: پارک فناوری پردیس در ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت ایده های فناورانه قدم های بسیار مناسبی برداشته است و این مرکز محیطی برای رشد این ایده هاست.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمدمهدی لطفی گفت: این پارک در مدل های مختلف پیشرفت از فعالیت های عمرانی و ساختمانی گرفته تا ایجاد مراکز فن آوری و کارخانه های نوآوری ژیشرفت های بسیار چشمگیری داشته است که این موضوع می تواند برای مجموعه پارک های کشور راهگشا باشد.

رییس پارک علم و فناوری یزد افزود: مسئولین این پارک در حوزه های تامین مالی بسیار موفق عمل کرده اند و پایه های توسعه اکوسیستم نوآوری و توسعه زیرساخت های آن بسیار مستحکم بنا شده است.

او به همکاری های موجود بین پارک علم و فناوری یزد و پارک فناوری پردیس اشاره کرد و گفت: باید برای ارتباط بهتر و بیشتر با این پارک برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و از مدل های پیشرفت آنها در توسعه پارک علم و فناوری یزد بهره ببریم.

لطفی در پایان افزود: هر پارکی در کشور، متناسب با شرایط و محیطی که در آن زیست می کند، دارای ویژگی های منحصربفردی است که با شبکه سازی بین پارک ها و برگزاری چنین گردهمایی هایی می توان از این ظرفیت ها در توسعه پارک‌ها بهره برد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir