رویـدادهـا

همراه با واکاوی توسعه پارک فناوری سوژو در چین:

سی و هشتمین نشست تکنوتاک، در پارک فناوری پردیس برگزار شد

سی و هشتمین نشست تکنوتاک، در پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

سی و هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های تکنوتاک با موضوع «درس‌آموخته‌های زیست‌بوم نوآوری چین؛ پارک فناوری سوژو» در سالن جلسات مجتمع سراجِ پارک فناوری پردیس، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، جلسه سی و هشتم نشست تکنوتاک با موضوع «درس‌آموخته‌های زیست‌بوم نوآوری چین؛ پارک فناوری سوژو» و با همکاری «بنیاد تدبیرگران توسعه فردا»، توسط «محمدجواد دهقان» برگزار شد. امکان شرکت در این جلسه به دو شیوه حضوری و برخط، فراهم بود.

سلسله نشست‌های تکنوتاک بر اساس مطالعات و پژوهش‌های پشتیبان، برگزار می‌شود و نتایج آن، علاوه بر ارائه در نشست‌ها، در قالب گزارش و کتاب نیز منتشر خواهد شد. محور موضوعات ارائه شده در این سلسله نشست‌ها، به نوآوری، مدیریت نوآوری و آشنایی با فناوری‌های نوظهور اختصاص داده شده است.

پارک فناوری پردیس از علاقه‌مندان و متخصصان دعوت می‌کند جهت ارائه سخنرانی در راستای محورهای نشست‌های تکنوتاک، پیشنهادات خود را به اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نشست‌های آینده با شماره تماس 021-7625001 داخلی 2336 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir