رویـدادهـا

با حمایت شبکه فن‌باراز ملی ایران

فستیوال نوآوری‌های صنعت معدن برگزار شد

فستیوال نوآوری‌های صنعت معدن برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فستیوال نوآوری‌های صنعت معدن روز سه‌شنبه ۲۵ آذر با حمایت شبکه فن‌بازار ملی ایران در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فستیوال نوآوری‌های صنعت معدن با حمایت شبکه فن‌بازار ملی ایران در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. در این مراسم که دیروز با کارگزاری شرکت دانش‌بنیان «کاریز اعتماد» اجرا شد، امکان شرکت به صورت مجازی و حضوری وجود داشت.

فستیوال نوآوری‌های صنعت معدن با هدف ایجاد پل ارتباطی بین شرکت‌ها، فناورها،استارتاپ‌ها و صنعتگران در حوزه معدن که دارای پتانسیل‌های بسیار فراوانی هستند، برگزار شد. در این رویداد بیش از ۲۰۰ مخاطب (حضوری و مجازی) و بیش از ۳۰ سرمایه‌گذار در این فستیوال شرکت کردند.

«محمدصالح خالقی» دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران در این مراسم، در مورد نقش و حمایت‌های فن‌بازار صحبت کرد. در ادامه «حسین سلاح ورزی» نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران در خصوص لزوم حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به ایراد سخن پرداخت.

«افشین کلاهی» رییس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و «بهرام شکوری»، رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران از دیگر مدعوین این مراسم بودند که بر لازمه تشکیل جلسات این چنینی در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه معدن تاکید کردند.

در این مراسم همچنین «مهدی شریف‌زاده»، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از حمایت‌های معاونت علمی از فعالین حوزه انرژی(معدن) سخن گفتند. «مهدی اقتصادی» مدیر مرکز نوآوری اتاق ایران نیز با توجه به شعار سال که جهش تولید است، بر لزوم صادرات محصولات و خدمات معدنی تاکید کردند. همچنین در این فستیوال سه فعال حوزه معدن، به ارائه نیازهای فناورانه این صنعت پرداختند. در ادامه ده شرکت و استارتاپ محصولات و ایده‌های خود را در حوزه معدن ارائه کردند.

 

شایان ذکر است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات در مورد این فستیوال و دیگر فستیوال‌های نوآوری می‌توانند به سایت شبکه فن‌بازار ملی ایران به آدرس http://techmart.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir