رویـدادهـا

نشست معاونین وزارت راه و شهرسازی با شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس

نشست معاونین وزارت راه و شهرسازی با شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید


نشست مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک با معاونین وزارت راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه 28 فروردین 93 در ساختمان سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.
 

 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
به‌گزارش روابط عمومی پارک،در این بازدید، بعد از معرفی پارک فناوری پردیس توسط مهندس صفاری‌نیا رییس پارک، جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه راه و شهرسازی، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
 

 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
لزوم ایجاد درک متقابل در میان مسئولین کشور برای بهره‌برداری از دانش انباشته شده، استفاده از گرمای زمین برای تامین انرژی، همکاری وزارت راه و شهرسازي در زمینه تولید سرعت‌سنج‌های پردازش تصویر و اجرایی شدن قانون استفاده از بخشی از منابع مالی حاصل از جریمه‌های رانندگی در امر تحقیق و توسعه، آموزش غیر مستقیم دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازي در حوزه آموزش عمومی از جمله موضوعات مطرح شده از سوي مديران شركتهاي دانش‌بنيان در اين نشست بود.
 

 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
در ادامه دکتر وطنی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، لحن غالب در بیانات شرکت‌های حاضر در جلسه را نه کمک مالی، بلکه تقاضا برای حمایت، تضمین خرید و تضمین بازار خواندند و ضمن اشاره به وجود موانع قانونی برای عملیاتی‌تر کردن تضمین بازار از شرکت‌ها خواستند که این موانع را شناسایی و به‌منظور پیگیری در اختیار این معاونت قرار دهند.
 

 

 
 
 

 

 
 
رییس مرکز تحقیقات راه و مسکن، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و رییس سازمان هواشناسی کشور به عنوان مهمانان ويژه اين برنامه نيز ضمن تشكر از موضوعات طرح شده، زمينه‌هاي موجود همكاري را بسيار ارزشمند و قابل تامل دانستند و در برخي حوزه‌ها به تببين فرايندهاي اجرايي همكاري پرداختند.

 

 
 
 

 

 
 
در پایان این نشست میهمانان ضمن آشنایی با محصولات فناورانه کشور در نمایشگاه دائمی این محصولات، از شرکت گصن پارس بازدید نمودند.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir