رویـدادهـا

با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی؛

رویداد TIM2022 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

رویداد TIM2022 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

نشست سرمایه‌گذاری کشورهای عضو گروه D8 و دیگر کشورهای شرکت کننده (TIM2022)، با حضور ۶۱ استارتاپ و شرکت سرمایه پذیر و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ دبیر نشست سرمایه‌گذاری تیم ۲۰۲۲ گفت: چهارمین نشست سرمایه گذاری فناوری با حضور مهدی صفاری نیا دبیر شبکه تبادل فناوری سازمان D8  و رئیس بانک فناوری پردیس، علی فکری معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فناوری ایران، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها از کشورهای ایران، ترکیه، اندونزی، پاکستان، بنگلادش، عمان، پرتغال، تونس، سوریه، بوسنی و بیش از ۵۰ صندوق سرمایه گذار خطرپذیر خارجی، با موضوع ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فناوری، در روزهای ۲ و ۳ اسفند ماه به میزبانی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

۱۶۷ استارتاپ فعال در حوزه فناوری برای حضور در نشست ثبت نام کردند که ۱۴۰ استارتاپ داخلی و ۲۷ استارتاپ خارجی متقاضی حضور در TIM2022 بوده اند. در نهایت ۶۱ استارتاپ و شرکت سرمایه پذیر انتخاب و به سرمایه گذاران مربوطه معرفی شده اند که ۱۲ استارتاپ خارجی و مابقی ایرانی هستند و تا کنون بیش از ۱۲۰ جلسه مجازی B2B میان سرمایه گذاران و این استارتاپ ها برگزار شده است.

تا کنون ۱۱ قرارداد همکاری با ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار بین این سرمایه گذاران و سرمایه پذیران قطعی شده است و امیدواریم تا روز برگزاری رویداد این همکاری ها بیشتر شود.

این رویداد شامل برنامه‌های مختلف از جمله ارائه شرکت‌های خلاق با هدف جذب سرمایه، پنل‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی، امضای تفاهم‌نامه‌ها، انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری مشترک و بازدید از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است. ما می خواهیم سرمایه گذاران بین المللی خارجی حاضر در نشست تجربه موفق خود را به شرکت های داخلی منتقل کنند.

رویداد بین‌المللی TIM یکی از برنامه های شبکه تبادل و انتقال فناوری است که تاکنون در 3 دوره با هدف کمک به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری میان 8 کشور اسلامی عضو برگزار شده است و قرار است روزهای آینده چهارمین دوره آن در پارک فناوری پردیس برگزار شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir