رویـدادهـا

سيزدهمين اجلاس سالانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود

سيزدهمين اجلاس سالانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

سيزدهمين اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترين‌هاي اين پارك،21 مهرماه سال جاري با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و نایب رییس هیئت امنا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس امين‌رضا خالقيان، مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل و دبير اجلاس با اعلام اين خبر افزود: این اجلاس از سال 81 تاکنون هرساله برگزار شده است و شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شوند.

وي گفت: دستاوردهای این شرکت‌ها از پیش بررسی و انتخاب شده است و در این مراسم از آن‌ها رونمایی خواهد شد همچنین گزارش جامعي از اقدامات یک‌ساله پارک نيز ارائه خواهد شد.

مديركل ارتباطات و بين‌الملل پارك فناوري پرديس با اشاره به اينكه اين اجلاس هر ساله با هدف تقويت هم‌افزايي و همگرايي شركت‌هاي دانش‌بنيان پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود‌ عنوان كرد: ما در تلاشيم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی ميان مدیران شرکت‌هاي فناور، تعامل موثر بادانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي داخلی، افزايش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طر‌های خارجیرا تقويت كنيم.

خالقيان پيشرفت اقتصادی، تولید و توسعه فناوری را ازديگر اهداف برگزاري اين اجلاس برشمرد وافزود: در اين اجلاس از محصولات جدید در حوزه‌های فناورانه رونمایی و ازبرترين شركت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌هاي دانش‌بنيان تقديرخواهد شد.

وي افزود خروجی‌های این اجلاس، هر ساله به‌صورت فزاینده‌ای توسعه پیدا می‌کند و علت این است که پروژه‌های بیشتری بین شرکت‌ها تعریف می‌شود.

براساس این گزارش دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نایب رییس هيات امنای پارک و برخي مسوولان در این اجلاس حضور خواهند داشت و در 8 حوزه، شرکت‌های برتر معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir