رویـدادهـا

با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور

هشتمین نمایشگاه کار صدف برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه کار صدف برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

هشتمین نمایشگاه کار صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی توسط پارک فناوری پردیس از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای هشتمین نمایشگاه کار صدف، می‌توان به امکان طراحی ویژه غرفه‌های شرکت‌های دانش بنیان، گفتگوی حضوری کارفرمایان با کارجویان، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و... اشاره کرد.
از مزایای دیگر حضور در هشتمین نمایشگاه کار صدف می‌توان به تبلیغات گسترده برای حضور بیش از ۷ هزار بازدید کننده، تسریع و تسهیل فرآیند حذب و استخدام و ارتقای برند کارفرمایی سازمان‌ها اشاره کرد.
مقرر است پس از اتمام نمایشگاه کار حضوری، در جهت بهره‌وری بهتر و بیشتر، نمایشگاه کار به مدت سه روز و به صورت آنلاین از تاریخ ۳۰ آذر الی ۲ دی ماه ادامه داشته باشد.
کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا ۲۰ آذرماه از طریق سایت نمایشگاه کار به نشانی https://daneshkar.net/employer-job-expo/job_1401_2 یا شماره تماس ۰۲۱۷۶۸۷۵۹۰۳ جهت رزرو غرفه اقدام نمایند.
شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند از خدمات این نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده نمایند.
لازم به ذکر است، در هفت دوره برگزار شده این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰۰ شرکت حضور داشته‌اند و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۲۰۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از ۵ هزار رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌ شده، ارسال گردیده که نتیجه آن استخدام بیش از ۷۵۰ نفر در شرکت‌ها بوده است.
گفتنی است، همواره یکی از دغدغه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند می‌باشد. یکی از روش‌های پُر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار به‌منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر می‌باشد که در همین راستا هشتمین نمایشگاه کار صدف توسط پارک فناوری پردیس با همکاری دانشگاه علم و صنعت و شرکت دانشکار برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir