رویـدادهـا

محصولی نوین از شرکت سفیر آبی آرام، عضو پارک فناوری پردیس

گراف دانش دیجیتال راهکاری برای ارتباط هوشمند و ساخت یافته

گراف دانش دیجیتال راهکاری برای ارتباط هوشمند و ساخت یافته

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

شرکت سفیر آبی آرام مستقر در پارک فناوری پردیس موفق به بهره برداری از محصول گراف دانش دیجیتال شده است. این محصول برای هر سازمانی اعم از سازمان محصول محور، پروژه‏محور، تکنولوژی‏محور، فرآیند محور و مشتری محور کاربرد دارد.


به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مجموعه سفیرآبی آرام مستقر در پارک فناوری پردیس، تصمیم به ساخت محصولی بر روی بستر دریچه‌ی یکتای این شرکت گرفت که شاخص‌های اثربخشی، دسترسی‌پذیری، کاهش نودهای تکراری و در نهایت سرعت در اختیار گرفتن دانش مورد نظر را بهبود دهد و دریچه‌ی یکتا همان‌گونه که از نامش پیداست تلاش برای یکپارچگی در کانال‌های ارتباطی را سرلوحه‌ی خود قرار داده است.
گراف‏های دانش دیجیتال در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین روش‏ها برای سازماندهی، یکپارچه‏سازی و بازنمایی انواع اطلاعات و دانش موجود در فرایندهای سیستم‏های ارتباط با مشتریان است و این محصول برای هر سازمانی اعم از سازمان محصول محور، پروژه‏محور، تکنولوژی‏محور، فرآیند محور و مشتری محور کاربرد دارد.
این محصول موجودیت‏های اطلاعاتی حوزه فروش، پشتیبانی مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان را ساماندهی می کند و با هدف کاهش زمان دسترسی کارشناس به دانش موردنظر، بهبود در کیفیت ارتباط با مشتریان، کاهش فشار و استرس کاری کارشناسان، بازیابی سریع و هدفمند دانش و افرایش درگیرسازی کارشناسان با دانش، پشتیبانی مورد نیاز از تیم‏های فروش، پشتیبانی و مدیریت خدمات مشتریان تولید شده است.
با این محصول دانشی می‏توانید بین نودها، انواعی از رابطه ها را ایجاد کنید، در تمام اجزای گراف جستجو کنید، با کلیک بر روی دایره‏های گراف، به صفحه دانش مرتبط وارد شوید، سیاست های دسترسی به دانش تعیین کنید، از به روز رسانی‏ها و تغییرات اجزای گراف مطلع شوید، امکان بزرگ نمایی و جابه جا کردن گراف را داشته باشید، یک دید 360 درجه و یکپارچه نسبت به موجودیت‏های کسب و کار داشته باشید و از این محصول به عنوان بستر و اسکلت سایر سامانه‏های سازمانی مثل سامانه‏های ارتباط با مشتری و مدیریت داده مشتری استفاده کنید.
از جمله امکانات گراف دانش دیجیتال می توان به«سازماندهی موثر موجودیت‏های اطلاعاتی سازمان، ایجاد پایگاه دانش مربوط به محصولات، خدمات، فرایندها، پروژه‏ها و انواع دارایی‏های اطلاعاتی سازمان، امکان بازنمایی و نمایش اطلاعات و محتوا به شکل گراف، نشان دادن انواع مختلف رابط امکان اتصال (Link) دایره‏های گراف به صفحات دانش و ویکی، امکان بزرگ‏نمایی نقشه، امکان جستجوی اطلاعات در میان تمامی اجزای گراف،امکان جابجا کردن نقشه به صورت Drag ، امکان تعیین سطح دسترسی به گراف ، امکان نمایش راهنمای گراف (خطوط و رنگ‏ها)، امکان آگاه‏سازی (Notification) کاربران در ارتباط با تغییرات و به روز رسانی اجزای ، ایجاد مسیرهای چندگانه برای دسترسی سریع و جستجوی محتوا و دانش‏های موجود» اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1657163871

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir