رویـدادهـا

در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس صورت گرفت؛

8 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند

8 شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

همزمان با برگزاری نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس و در هفته نکوداشت بیست سالگی، 8 شرکت‌ برتر پارک فناوری پردیس در سال 99 معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، 6 شرکت مستقر در پارک، 1 شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان و 1 شرکت برتر مستقر در شعب پارک به عنوان برگزیدگان جشنواره برترین شرکت‌های پارک معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، عصر امروز همزمان با نوزدهمین اجلاس سالیانه این مجموعه، برگزیدگان جشنواره برترین‌های پارک با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و ... معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس که به سنجش عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک می‌پردازد امسال دوازدهمین سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشت.

عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک در 7 سر فصل شامل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاهها و مراکزهای پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» مورد ارزیابی قرار گفته است.

در هر سر فصل یک شرکت به عنوان شرکت برتر پارک معرفی شده است. همچنین از بین تمامی شرکت های مرکز رشد و شعب پارک یک شرکت بر حسب صلاحیت ها و شرایطی که احراز می کند به عنوان شرکت برتر معرفی شده است.

بعد از انتشار فراخوان جشنواره برترین شرکت‌های پارک در اواخر خرداد، شرکت‌های عضو حدود 45 روز فرصت داشتند تا مدارک و مستندات خود را جهت سنجش به اداره ارزیابی و نظارت واحدهای فناور پارک ارسال کنند.

در فرآیند ارزیابی امسال بیش از 220 شرکت شامل بیش از 180 شرکت از پارک فناوری پردیس و سلامت پردیس و حدود 40 شرکت از مرکز رشد و شعب پارک حضور داشتند.

 از میان 8 شرکت منتخب، 6 شرکت از میان مستقرین در پارک و 2 شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان و شعب پارک به عنوان برترین شرکت‌ها معرفی شدند.

 

برگزیدگان این دوره از جشنواره شرکت های برتر پارک فناوری پردیس

شرکت‌های برتر از میان مستقرین در پارک فناوری پردیس:

«شرکت ایوان فناوری و نوآوری افرا» از شرکت‌های عضو پارک که در حوزه خدمات تخصصی مدیریت و انتقال فناوری فعال است، موفق به کسب عنوان شرکت برتر در «ارائه خدمات تخصصی» به دلیل ارائه خدمات تخصصی در حوزه انتقال فناوری و سرمایه گذاری به شرکت‌های پارک، شد.

«شرکت پویندگان راه سعادت» از شرکت‌های عضو پارک که در حوزه تجهیزات پزشکی فعال است، موفق به کسب عنوان «صادر کننده برتر» به دلیل صادرات تجهیزات پزشکی به بیش از ۱۰ کشور جهان، شد.

«شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)» که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال است، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر در توسعه سازمانی و فناوری» به دلیل تولید ۱۴ عنوان محصول جدید، دریافت ۸ عنوان جایزه و ۲۷ درصد افزایش تعداد کارکنان، شد.

«شرکت مشاوران انرژی تهران» که در حوزه نفت گاز و پتروشیمی فعال است، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر در همکاری با طرف های خارجی» به دلیل تعریف همکاری و عقد قراردادهای بین‌المللی همکاری های فناوری با کشور آلمان، شد.

«شرکت پردیس مروابن فارمد» که در حوزه مواد و ملزومات پزشکی و دندانپزشکی فعال است، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر در توسعه اقتصادی» به دلیل افزایش ۱۲ برابری درآمد سالانه، شد.

«شرکت دانش اندیش رانا» که در حوزه تجهیزات پزشکی فعال است، موفق به کسب عنوان «هم افزای برتر» به دلیل عقد قرارداد همکاری با هفت شرکت عضو پارک به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال، شد.

«شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)» که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال است، موفق به کسب عنوان «برترین واحد فناور» در پارک فناوری پردیس شد.

 

برترین شرکت‌های مرکز رشد فناوری نخبگان و شعب پارک فناوری پردیس

«شرکت لیمو هوشمند پردیس» که در حوزه تجهیزات پزشکی فعال است، موفق به کسب عنوان «واحد برتر مرکز رشد فناوری نخبگان» به دلیل افزایش سه و نیم برابری درآمد در یک سال و ایجاد درآمد صادراتی، شد.

«شرکت پردازش بنیان سلامت کارا» که در حوزه سلامت دیجیتال فعال است، موفق به کسب عنوان «شرکت برتر شعبه پارک فناوری پردیس» به دلیل افزایش 100 برابری سرمایه شرکت، توسعه ۷۰ درصدی منابع انسانی و جذب ۱۷۲ مشتری جدید، شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir