رویـدادهـا

9 شرکت مستقر و 2 شرکت مرکز رشد در میان برترین‌های پارک فناوری پردیس

9 شرکت مستقر و 2 شرکت مرکز رشد در میان برترین‌های پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس گفت: 9 شرکت مستقر و 2 شرکت مرکز رشد در میان برترین‌های پارک فناوری پردیس در اجلاس سال 98 قرار دارند.

مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس در گفتگو با روابط عمومی پارک فناوری پردیس گفت: در اجلاس امسال، 11 شرکت برتر معرفی میشوند. 2 شرکت از شرکتهای مرکز رشد هستند و 9 شرکت از مستقرین در پارک انتخاب شدهاند.

وی اظهار داشت: از میان این 9 برگزیده، 7 شرکت در 7 سرفصل اصلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب شده و 2 شرکت هم در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی معرفی می‌شوند.

علی اکبریان با بیان اینکه امسال در برترینهایمان هم از شرکتهای بزرگ و نام آشنا داریم، هم از شرکتهای جوان‌تر و بعضاً گمنام، افزود: این نشان میدهد حتی شرکت‌هایی که ظاهراً کسب و کار کوچکتری دارند، با ارتقای متوازن شاخص‌های توسعه کسب و کار، میتوانند شانس برگزیده شدن به عنوان شرکت برتر در یکی از حوزه ها را داشته باشند.

مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس اضافه کرد: امسال در سه یا چهار حوزه، شرکتهای نسبتا کوچک یا متوسط جز برترین‌ها قرار گرفته‌اند. حتی شرکت‌هایی که در سال‌های گذشته هم جز برترینها بودند، توانسته‌اند باز انتخاب شوند. شرکتی وجود دارد که برای چندمین بار اما در حوزه متفاوتی از حوزههای قبل، برگزیده شده است.

شایان ذکر است، هفدهمین اجلاس و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، روز شنبه 9 شهریور برگزار می‌شود و برترین شرکت‌های پارک در سال 97 در این برنامه معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir