رویـدادهـا

هفدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار شد

هفدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هفدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، صبح امروز با حضور«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، صبح امروز با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برگزارشد. «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و «غلامرضا انصاری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، اعضای شرکت­های عضو پارک و اهالی رسانه، از دیگر مدعوین این اجلاس بودند.

هفدهمین گردهمایی پارک فناوری پردیس با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد. در ادامه برنامه بعد از پخش گزارش­ های تصویری از «علمکرد یک ساله پارک فناوری پردیس» و «بازدید شخصیت­ های برجسته از پارک فناوری پردیس»، «مهدی صفاری نیا» رئیس پارک فناوری پردیس گزارش عمکلرد یک ساله پارک را ارائه کرد. «غلامرضا انصاری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه دیگر سخنران این اجلاس بود. انصاری، سخنان خود را حول موضوع «نقش دیپلماسی در توسعه اقتصادی شرکت ­های دانش­ بنیان و فتح بازارهای خارجی» بیان کرد. 

پس از آن نوبت به یکی از مهم­ترین بخش­‌های ده سال گذشته اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس رسید. «جشنواره برترین ­های پارک فناوری پردیس» کار خود را از ده سال پیش مصادف با هفتمین اجلاس سالیانه آغاز کرد. طی این جشنواره، عملکرد همه شرکت­ های عضو پارک، طی یک سال در هفت حوزه تخصصی سنجیده شده و از برگزیدگان تقدیر به عمل می ­آید. 

«محسن علی اکبریان» مدیر کل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور، سخنران بعدی بود که در مورد نحوه ارزیابی و انتخاب شرکت­ های برتر، سخنرانی کرد. 

پارک فناوری پردیس عملکرد شرکت ­های عضو خود را در هفت سرفصل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف ­های خارجی»، «همکاری با دانشگاه ­ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ی اقتصادی»، «هم افزایی بین شرکت ­ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌­ی فناوری» و «ارتقا و توسعه‌­ی سازمانی» ارزیابی و پس از آن 12 شرکت را به عنوان شرکت های برگزیده، انتخاب کرده است. از میان این 12 برگزیده، 2 شرکت از شرکت­های مرکز رشد و 10 شرکت از مستقرین در پارک انتخاب شده­اند. 

بعد از سخنرانی مدیر کل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور، شرکت‌­های برتر معرفی شده و مراسم تقدیر و اهدای تندیس به آنها، برگزار شد.

«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهور، آخرین سخنرانی هفدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس را با موضوع «رفع موانع تولید شرکت های دانش بنیان به ویژه شرکت های مستقر در پارک» ارائه کرد. در ادامه مراسم افتتاح سه ساختمان جدید و هتل پارک فناوری پردیس، همچنین کلنگ‌زنیِ فاز سوم پارک فناوری پردیس، توسط شخصیت­های برجسته حاضر و مدیران پارک، انجام شد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir