رویـدادهـا

با امضای تفاهم‌نامه میان مرکز توسعه تجارت فناوری و بروکر ویرا؛

امکان صادرات محصولات پارک فناوری پردیس به اروپا مهیا شد

امکان صادرات محصولات پارک فناوری پردیس به اروپا مهیا شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس و شرکت نوآوری و توسعه پژوهش ویرا، یک تفاهم‌نامه‌ همکاری با هدف صدور تولیدات حوزه فناوری اطلاعات و نرم‌افزار شركت‌های پارك فناوری پردیس به اروپا، امضا کردند.


به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت نوآوری و توسعه پژوهش ویرا به عنوان یک کارگزار تجارت فناوری در حوزی فناوری اطلاعات و نرم‌افزار به جمع همکاران مرکز توسعه تجارت فناوری پارک اضافه شد.
میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم‌نامه پیرو سیاست‌های پارک فناوری پردیس مبنی بر توسعه بازارهای بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک، امضا شد. هدف این همکاری با بروکر ویرا، صادرات محصولات تولید شده در پارک به اروپاست.
وی در مورد فرآیند آغازین این همکاری، توضیح داد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از شرکت‌های پارک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای کامپیوتری فعالیت می‌کنند در مرکز توسعه تجارت فناوری تصمیم گرفتیم طی تعامل با بروکر مذکور، بازار صادراتی شرکت‌های حوزه آی‌تی و نرم‌افزار پارک را در گستره اروپا توسعه دهیم.
صدرخانلو تصریح کرد: هدف از این همکاری تسهیل فرایند صادرات شرکت‌های پارک در این حوزه تخصصی و توسعه بازار صادرات این کشورها در حوزه قاره اروپا به ویژه کشور اتریش است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir