رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر؛

تسهیلات ویژه پارک فناوری پردیس زمینه‌ساز حضور شرکت‌ها در فاز 3 است

تسهیلات ویژه پارک فناوری پردیس زمینه‌ساز حضور شرکت‌ها در فاز 3 است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر گفت: پارک فناوری پردیس برای حضور در فاز 3 با ما و تمام شرکت های متقاضی همکاری مناسبی داشته است که پرداخت اقساطی مبلغ زمین و معافیت‌های در نظر گرفته شده برای عوارض صدور پروانه شهرداری از مهمترین آنهاست.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمدرضا کمپانی گفت: شرکت الکترونیک برتر در سال 1387، با نام کامل شرکت تجهیزات مراقبت های پزشکی الکترونیک برتر، فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: با توجه به دغدغه‌ای که در زمینه افزایش تولید، بالا بردن سطح کیفی تولیدات و پر رنگ تر نمودن تحقیق و توسعه (R&D) برای دستیابی به تولیدات داشته‌ایم،‌ در سال 1390 حضور خود را در پارک فناوری پردیس را آغاز و تا کنون ادامه داده‌ایم.

وی ثمره این حضور را طراحی و ساخت دستگاه بیهوشی همراه با ونتیلاتور پیشرفته شرکت برشمرد و گفت: این دستگاه به عنوان یکی از طرح های مهم معاونت علمی ریاست جمهوری بود که به دلیل کیفیت بالای ساخت و قیمت مناسب فروش آن، وزارت بهداشت کلیه خریدهای خود رو به سمت تولید داخل هدایت کرد.

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف الکترونیک برتر توسعه فعالیت های شرکت در زمینه محصولات تولیدی و گسترش تحقیق و توسعه (R&D) است و به همین منظور اقدام به تدوین طرح توسعه شرکت کرده‌ایم.
کمپانی افزود: برای محقق شدن این موضوع مهم و دستیابی به تولیدات آینده بر اساس طرح توسعه، فضای محدودی در اختیار داشتیم بنابراین اقدام به خرید یک قطعه زمین در فاز 3 پارک فناوری پردیس کردیم.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در پارک فناوری پردیس آغاز شد

ظرفیت بالای مجتمع چند منظوره پارک در برگزاری فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

او افزود: خوشبختانه پارک فناوری پردیس برای خرید زمین در این فاز با ما و تمام شرکت های متقاضی همکاری مناسبی داشته است و تسهیلات خوبی در اختیار ما قرار داده است، برای مثال ما در ابتدا با پرداخت درصدی از مبلغ زمین موفق به خرید آن شدیم و مابقی وجه به صورت اقساط پرداخت خواهد شد.


کمپانی که توامان دبیر اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی نیز می‌باشد،‌ گفت: همچنین با کمک های پارک فناوری پردیس در زمینه پرداخت عوارض شهرداری برای صدور پروانه هم معافیت های خوبی مشمول شرکت های حاضر در پارک شده است.
او ادامه داد: بدون شک تجربه موفق پارک فناوری پردیس در فازهای 1 و 2، زمینه ساز ایجاد یک فضای مناسب و به روز در فاز 3 پارک خواهد بود.

او افزود: هدف ما از حضور در فاز 3 پارک ابتدا ساخت و تجهیز ساختمان جدید در اسرع وقت و سپس حرکت پرسرعت در توسعه کمی و کیفی محصولاتمان است.

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر گفت: خوشبختانه هم‌افزایی موجود در پارک فناوری پردیس به ما کمک خواهد کرد تا با حضور شرکت های جدید در فاز 3 برای تامین نیازهای خود در زمینه طراحی و تامین قطعات دغدغه های کمتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir