رویـدادهـا

دومین رویداد نونمایی پارک فناوری پردیس برگزار شد؛

معرفی محصولات حوزه شناختی پارک فناوری پردیس

معرفی محصولات حوزه شناختی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

در دومین رویداد «نونمایی» پارک فناوری پردیس سه محصول و خدمت حوزه شناختی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معرفی شدند. دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن، خدمات حوزه روانشناسی، سلامت روان پرسنل و نورومارکتینگ و  دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز محصولات و خدماتی بودند که در این رویداد مورد معرفی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار شرکت های عضو پارک رویداد «نونمایی» را طراحی و اجرا نموده است. هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه است. دومین رویداد نونمایی در هتل اسپیناس برگزار گردید که در آن سه محصول و خدمت فناور و نوآور حوزه شناختی برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن

در این رویداد «فیورگجت» دستیار پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن، به عنوان اولین محصول توسط محسن مقدم معرفی گردید.

مقدم درباره محصول شرکتش گفت: این محصول به منظور رفع نواقص روش‌های موجود و با آگاهی از داده‌های جمعیت‌شناسی کشور و آمارهای بالینی، روشی یکپارچه و جامع را برای اندازه‌ گیری دمای بدن، مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیا ارائه می‌کند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

اولین رویداد نونمایی محصولات پارک فناوری پردیس برگزار شد

محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، «نونمایی» می‌شوند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

او افزود: دمای بدن اصلی ترین علامت حیاتی است که تغییرات آن اولین نشانه‌ ابتلا به یک بیماری را گزارش می‌دهد و از دوره رشد جنینی تا آخرین روزهای عمر مورد توجه قرار می‌گیرد. فیورگجت ابزارک پوشیدنی است که با پد مخصوص به زیربغل یا کشاله ران می‌چسبد و دمای بدن را بصورت پیوسته پایش می‌کند.

ارائه خدمات «نوروچلنج» در حوزه روانشناسی، سلامت روان و نورومارکتینگ

در ادامه فرزانه یوسفی پور، مدیرعامل مجموعه «نوروچلنج» به عنوان ارائه کننده دوم بر روی استیج رفت. این شرکت با ارائه سه خدمت در حوزه های روانشناسی، مدیریت سلامت روان پرسنل و بهداشت محیط کارکنان(HSE) و همچنین نورومارکتینگ  در این رویداد حضور داشت.
یوسفی پور در رابطه با محصولات تولید شرکت خود گفت: مجموعه خدمات ارائه شده توسط تیم نوروچلنج با پردازش سیگنال مغزی دریافت شده از گجت پوشیدنی عمل می‌کند. اولین سرویس «Calme» است که دو شاخص استرس و تمرکز را اندازه گیری می کند و به کمک هوش مصنوعی، راهکارهای مدیریت استرس و افزایش تمرکز را به افراد ارائه می نماید. این ابزار به صورت کمکی برای روانشناسان جهت تسریع پروتکل های درمانی و اندازه گیری دقیق مورد استفاده می گیرد.

او ادامه داد: سرویس «Emood» نیز با اندازه گیری پارامترهای احساس افراد و همچنین تطبیق اطلاعات دریافتی با ردیاب چشمی در فرایندهای نورومارکتینگ، برای مقایسه دو محصول، لوگو، شعار، رنگ، لیبل یا سنجش اثرگذاری تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرد. این خدمت برای شرکت های تولید کننده محصول که فرایند تحقیقات بازار را برای محصولات انجام می دهند، بسیار کارآمد خواهد بود. جایگزینی حس واقعی افراد بجای پرسشنامه، جذابیت این خدمت بوده که شناخت عمیق تر و درست تری نسبت به روش های قبل ارئه می کند.
مدیرعامل مجموعه «نوروچلنج» درباره سومین محصول شرکت خود اظهار داشت: نرم افزار «Al Wake» با اندازه گیری پارامترهای استرس، تمرکز و خواب آلودگی پرسنل یک سازمان و برگزاری کارگاه های نوروگیم و نورواسپرت برای سازمان ها، در راستای افزایش عملکرد پرسنل و بهداشت روان محیط کار خدمت ارائه می‌کند.

دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز

در انتها احسان اربابی، عضو هیئت مدیره شرکت طراحی نگار اندیشگان، تولیدکننده تجهیزات ثبت سیگنال پزشکی به روی استیج رفت. این شرکت در تولید دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز فعالیت می کند.

اربابی درباره فعالیت شرکت خود توضیح داد: ما فعالیت تولیدی را از سال 1377 آغاز کردیم و از همان ابتدا با علم به حساسیت ویژه عملکردی تجهیزات تشخیصی و درمانی، فعالیت مان را بر تحقیقات بنیادی منسجم در حوزه سیگنال‌های حیاتی و روش‌های گوناگون ثبت، تقویت، فیلتراسیون و نمایش آن‌ها قرار دادیم.

او افزود: در نتیجه تلاشمان در شرکت، توانستیم محصولات EEG و EMG در مدل‌های استند و پرتابل و اکسسوری‌های مرتبط به آن‌ را تولید کنیم. همچنین توانستیم که اولین تولیدکننده داخلی دستگاه Long Term Video EEG Monitoring باشیم. این دستگاه در تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع نقش مهمی ایفا می‌کند.
عضو هیئت مدیره شرکت طراحی نگار اندیشگان اظهار داشت: محصولات شرکت نه تنها از نظر قیمت بلکه از نظر کیفیت هم با نمونه‌های خارجی قابل رقابت هستند. همچنین تیم تحقیق و توسعه طراحی و ساخت دستگاه‌های نورومانیتورینگ حین عمل (IONM)، دستگاه مطالعات چند منظوره خواب (PSG) و نسل جدید دستگاه الکتروانسفالوگراف که قابلیت پوشیدنی دارند (Wearable EEG) را در برنامه توسعه شرکت قرار داده است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir