رویـدادهـا

پس از برگزاری 7 رویداد ارائه نیازهای فناورانه؛

بیش از 46 میلیارد تومان قرارداد همرسانی در اینوتکس 2022 منعقد شد

بیش از 46 میلیارد تومان قرارداد همرسانی در اینوتکس 2022 منعقد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران می‌گوید در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «ایوتکس 2022» شاهد برگزاری 7 رویداد ریورس پیچ تخصصی در حوزه های مختلف بودیم که نتیجه آن بیش از 46 میلیارد تومان قرارداد همرسانی بود که به همت بروکرهای شبکه فن بازار ملی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ محمدصالح خالقی در زمینه برگزاری رویدادهای ریورس پیچ در نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: از سلسله رویداد هایی که در نمایشگاه اینوتکس برگزار شد 7 رویداد ریورس پیچ بود. از این میان 2 رویداد ارائه نیازهای فناوری در حوزه معدن، یک رویداد ریورس پیچ در صنایع نرم و فرهنگی، یک رویداد در صنایع غذایی، یک رویداد در حوزه هلال احمر ایران و 2 رویداد ریورس پیچ هم در صنعت نفت با حضور شرکت‌های نفتی برگزار شد.
او ادامه داد: در این رویدادهای ریورس پیچ، مجموعاً حدود ۴۶ میلیارد تومان قرارداد همرسانی منعقد شد. این عدد حاصل ۶ قرارداد بود که ۴ قرارداد در حوزه معدن و 2 قرارداد نیز در حوزه صنایع نرم و فرهنگی منعقد شده است. همچنین بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان قرارداد دیگر نیز در در دست اقدام توسط بروکرهای سراسر کشور داریم که هنوز نهایی نشده است.
خالقی تصریح کرد: در حوزه معدن قرادادها در 4 سرفصل کلی توسط شرکت کارگزار تجارت فناوری «بروکر تجاری کانی بوم» انجام شده است. اولین قرارداد تهیه و پردازش تصاویر ماهواره ای برای پردازش ذخایر پنهان معدنی است که یک طرف آن شرکت ملی مس و طرف دیگر استارت آپ زمین هوشمند می باشد.
او ادامه داد: قرارداد بعدی سامانه مدیریت رصد و انتقال داده ها در بستر وب می باشد که ما بین شرکت ملی مس و استارتاپ زمین هوشمند انجام شده است. به کارگیری پویشگر مغزه‌های حفاری توسط شرکت ملی مس و استارتاپ زمین هوشمند قرارداد سوم است که منعقد شد. همچنین قرارداد چهارم نیز در حوزه معدن در زمینه سنگ آهن هماتینیک و تبدیل آن به مگنتیک است که توسط شرکت راشا و شرکت نواوران بدیع صنعت یکتا منعقد شده است. گفتنی است هر 4 قرارداد فوق به کمک کارگزاری بروکر کانی بوم به سرانجام رسیده است.
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: در حوزه صنایع نرم و فرهنگی هم 2 قرارداد منعقد شد که ارزش هر کدام از آنها ۱۰ میلیارد تومان می باشد.
او ادامه داد: این قراردادها بین صندوق های پژوهش و فناوری و استارتاپ هایی که در این رویداد شرکت کرده بودند منعقد شده است. در این زمینه یک قرارداد ۱۰ میلیاردی توسط صندوق پژوهش و فناوری البرز و یک قرارداد ۱۰ میلیاردی دیگر با همکاری مشترک صندوق پژوهش و فناوری سپهر و مرکز نوآوری فرهنگی امید بود که بر روی ۲۰ استارتاپ به حاضر در رویداد سرمایه گذاری کردند. این قراردها توسط شرکت کارگزار تجارت فناوری نوویراتک انجام شده است.
خالقی در پایان تاکید کرد: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان قرارداد نیز در باقی حوزه ها از جمله هلال احمر، صنایع غذایی و صنعت نفت در حال پیگیری است که هنوز نهایی نشده است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir