رویـدادهـا

با هدف پذیرش تیم‌های متقاضی عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

جلسه معارفه «رویداد مسیر» در پارک فناوری پردیس برگزار شد

جلسه معارفه «رویداد مسیر» در پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

جلسه معارفه «رویداد مسیر» جهت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «فراخوان مسیر» با هدف جذب تیم ها و شرکت‌های نوپا در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۱ خردادماه سال جاری آغاز و تا ۲۴ خردادماه ادامه داشت.
در این دوره از فراخوان عضویت، ۶۰ تیم و شرکت نوپا از میان بیش از ۱۲0 طرح واصله، پس از ارزیابی اولیه به «جلسه معارفه» در پارک فناوری پردیس دعوت شدند. در این رویداد محسن علی اکبریان، رییس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس به معرفی پارک و مرکز رشد فناری نخبگان برای حاضرین پرداخت و ضمن معرفی دستاورد‌های پارک به حمایت‌ها و خدمات مرکز رشد و مزیت های استقرار تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فناور در این مجموعه نیز اشاره کرد.
در ادامه فؤاد فرامرزی که یکی از کارآفرینان جوان و موفق مرکز رشد در حوزه تجهیزات پزشکی است به داستان کارآفرینی خود اشاره کرد و از سختی‌ها و مشکلاتی که در این «مسیر» وجود دارد برای علاقمندان کارآفرینی سخن گفت تا تصویر روشنتری از این «مسیر» پر فراز و نشیب برای متقاضیان فراهم شود.
همچنین عمران نوروزیان مدیرعامل یکی از شرکت‌های فعال مرکز رشد نیز درباره اتفاقات و رویدادهای مهیج دوره آماده سازی در فضای کار اشتراکی و نحوه تعامل مرکز رشد و تیم‌ها و انرژی مثبت فزاینده ای که در این دوره می‌تواند مسیر کسب و کارهای نوپا را متحول کند با حاضرین سخن گفت.
بازدید میدانی از مجموعه پارک فناوری پردیس، فضای کار اشتراکی (کوآپ) و مرکز رشد فناوری نخبگان بخش پایانی این رویداد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir