رویـدادهـا

بازی های نفس‌گیر در روز ششم مسابقات؛

قطعی شدن حضور 6 تیم در مرحله یک هشتم مسابقات

قطعی شدن حضور 6 تیم در مرحله یک هشتم مسابقات

با دیگران به اشتراک بگذارید

در روز ششم مسابقات شاهد رقابت جدی تیم‌های شرکت کننده در لیگ فوتسال فناوران بودیم، به طوری که در یک بازی از سوی داور سه کارت قرمز صادر شد. در این روز، حضور 6 تیم در مرحله یک هشتم مسابقات قطعی شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز شنبه پنجم آذر ماه، بازی دو تیم سما (دانشگاه آزاد اسلامی واحد فناوری پردیس) و سنحاب با سوت داور آغاز شد. در این رقابت سخت و هیجان انگیز، سنحاب توانست بازی‌ای که 2 بر صفر به نفع دانشگاه آزاد بود را با یک کام بک زیبا، 3 بر 2 به نفع خود به پایان رساند.
در مسابقه دوم، پارسیان کیش و ارتباط فردا به مصاف هم رفتند و سهم هر دو تیم در این بازی یک گل و در نتیجه تساوی بود.
در ادامه بازی‌های روز ششم مسابقه، اروند فارمد و عمران مدرن به عنوان سومین بازی این روز از رقابت ها به مصاف هم رفتند و تیم اروند فارمد توانست با ۴ گل زده و ۲ گل خورده پیروز میدان شود و موقعیت خود را برای صعود بالا ببرد.
در بازی چهارم تیم فناپ با تیم نیک صبا ماهان دیدار داشت. این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود و طرفداران فناپ به تشویق پیاپی تیم خود پرداختند.
در این دیدار، فناپ موفق شد ۱ بر صفر تیم نیک صبا ماهان را مغلوب خود سازد و اجازه گل زدن به تیم رقیب ندهد.
در ادامه بازی ها، آریا طب فیروز و پویش دارو در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند تا نبردی سخت و حساس را در دوره اول مسابقات لیگ فوتسال فناوران رقم بزنند.
این بازی پر هیجان با ۵ گل به نفع پویش دارو به پایان رسید و آریا طب فیروز با وجود حمله های مکرر و بازی تکنیکی نتوانست بیش از ۲ بار دروازه حریف خود را باز کند. این بازی مهیج 3 کارت قرمز و اخراج بازیکنان را بهمراه داشت که سهم آرای طب 2 کارت و سهم پویش دارو یک کارت بود. تشویق های مکرر و شعارهای دهه شصتی هواداران دو تیم از حواشی زیبای این دیدار بود.
در پایان این روز، حضور تیم های نورون،‌ فناپ،‌ ارتباط فردا، پویا الکترونیک، رایمون و پویش دارو در رقابت های یک هشتم قطعی شد.
شایان ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به صورت زنده در بستر آپارات پخش می شود. در روزهای گذشته استقبال خوبی از پخش زنده مسابقات شده است.
http://www.aparat.com/pardistechpark/live

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir