رویـدادهـا

اقتدار تیم های صعود کننده در روز هشتم بازی‌ها؛

سوت پایان بخش گروهی مسابقات لیگ فوتسال فناوران

سوت پایان بخش گروهی مسابقات لیگ فوتسال فناوران

با دیگران به اشتراک بگذارید

آخرین روز از بازی‌ها در مرحله گروهی لیگ فوتسال فناوران در سایه اقتدار تیم‌های صعود کننده پایان یافت.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز دوشنبه هفتم آذر ماه، بازی دو تیم صندوق نوین و بند ناف رویان رأس ساعت ۱۵:۴۰ با سوت داور آغاز شد.
در این رقابت هیجان‌انگیز، صندوق نوین که تاکنون در بازی ها خوش درخشیده بود، باز هم توانست در یک بازی‌ پر هیجان ۴ گل به حریف بزند و تیم بند ناف رویان تنها با ۲ گل زده در این بازی مغلوب شد.

در مسابقه دوم، تیم شرکت زیست تخمیر و نورون به مصاف هم رفتند. در این بازی ، نورون که با تشویق های پیاپی هواداران خود انرژی مضاعفی گرفته بود، توانست ۵ بار دروازه حریف را باز کرده و زیست تخمیر را ۵ بر ۲ شکست دهد.

در ادامه بازی‌های روز هشتم ، تیم حصین و ریجن به عنوان سومین بازی این روز از رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم حصین در یک بازی‌ زیبا با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان شد.
در بازی چهارم تیم آپ با تیم عمران مدرن دیدار داشت. این بازی نیز هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود و طرفداران به تشویق تیم شرکت خود می‌پرداختند. با وجود حمله‌های متقابل، بازیکنان تیم آپ پیروز شدند و با ۷ گل طلایی، عمران مدرن را مغلوب ساختند و این بازی ۷ بر ۱ به نفع آپ به پایان رسید.

در آخرین دیدار از روز آخر دوره ی گروهی، تیم اروند فارمد و بومرنگ در نبردی حساس و جنجالی به مصاف هم رفتند.
این بازی پر هیجان که بیشترین تماشاچی را به سالن مسابقات کشانده بود، با ۳ گل به نفع اروند به پایان رسید و بومرنگ با وجود حمله‌های مکرر توانست فقط یک بار دروازه حریف را باز کند.
فریادهای پیروزی و شادی بازیکن ها و هواداران تیم شرکت اروند از داخل سالن و رختکن به بیرون از مجموعه کشیده شد و شیرینی مضاعفی در پایان روز هشتم به کام ورزش دوستان چشاند.
در پایان دور گروهی مسابقات در نهایت، تیم‌های .... به دور حذفی راه یافتند.
شایان ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به صورت زنده در بستر آپارات پخش می شود. در روزهای گذشته استقبال خوبی از پخش زنده مسابقات شده است.
http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir