رویـدادهـا

برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP)

فراخوان ثبت­‌نام در نهمین نشست استپ منتشر شد

فراخوان ثبت­‌نام در نهمین نشست استپ منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فراخوان ثبت ­نام در نهمین دوره از برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) خطاب به دانشمندان واجد شرایط در جهان اسلام منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، نهمین برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری با موضوع‌های «سلامت، انرژی، محیط زیست و ارتباطات علم: با تاکید بر فناوری‌های خلاقانه و نوآورانه» از 25 تا 27 بهمن ­ماه 1401 در آنکارا، ترکیه به طور مشترک از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و دانشگاه فنی خاورمیانه برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این برنامه می‌توانند با مراجعه به تارنمای  www.step.mstfdn.org/join/form فرم ثبت‌ نام را تکمیل و ارسال کنند.

مهم‌ترین هدف این برنامه گرد‌هم آوردن ذهن‌های درخشان برای پیشبرد نشست­هایی است که به یادگیری و الهام‌بخشی در زیست‌بوم علم، فناوری و نوآوری یاری می‌رساند.

این نشست ها شامل سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های گفتگو، میزگردها، کارگاه‌ها، بازدیدها، تورهای فرهنگی و فناوری و غیره است.

برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) راه‌اندازی شده، بستری است برای گشودن باب گفتگو پیرامون علم، فناوری و نوآوری. این برنامه، شبکه دانشمندان، فناوران، نوآوران و سیاست‌گذاران را در سراسر جهان توسعه می‌بخشد و زمینه را برای تقویت هم‌افزایی و همکاری علمی فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir