رویـدادهـا

با هدف تشکیل شبکه‌ای از برنامه‌نویسان و کشف استعداد‌های برتر این حوزه

فینال المپیک برنامه‌نویسی (رویداد پردیس کُد) برگزار می‌شود

فینال المپیک برنامه‌نویسی (رویداد پردیس کُد) برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

فینال مسابقه تخصصی برنامه‌نویسی پردیس‌کُد (المپیک پارک فناوری پردیس) با هدف تشکیل شبکه‌ای از جامعه برنامه‌نویسان و کشف استعداد‌های برتر این حوزه روز ۲۵ تیرماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مسابقه نهایی رویداد تخصصی برنامه‌نویسی با عنوان پردیس‌کُد (المپیک پارک فناوری پردیس-PTP OLYMPIC) یکشنبه 25 تیرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. در اختتامیه این رویداد که با همکاری دانشگاه آزاد ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود، به تیم‌های برتر جوایر نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.
از جمله اهداف این برنامه، تشکیل شبکه‌ای از جامعه برنامه‌نویسان، کشف استعداد‌های برتر این حوزه و همچنین به وجودآوردن شرایطی برای جذب متخصصان برنامه‌نویسی در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس است.
لازم به ذکر است، مرحله اول این مسابقه به صورت برخط در تاریخ 9 تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم کوئرا با موضوع الگوریتم برگزار شد. در این مسابقه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، حدود 1500 نفر در قالب ۶۱۵ تیم دو و سه نفره ثبت‌نام و در مجموع ۳۷۳۳ کد ارسال شد. در پایان مسابقه برخط، 55 تیم (مجموعا 150 نفر) به مرحله نهایی راه یافتند.
بر اساس این گزارش و با توجه به آمار موجود، اکثر شرکت‌کنندگان از برنامه‌نویسان مستعد کشور هستند که در دانشگاه‌های برتر تحصیل می‌کنند

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir