رویـدادهـا

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پرديس اعلام کرد:

آمادگی پارک فناوری پردیس برای میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی

آمادگی پارک فناوری پردیس برای میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی

با دیگران به اشتراک بگذارید

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پرديس همزمان با روز دانش آموز از آمادگی این پارک برای میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ، سجاد عباسی فشمی سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پرديس با اشاره به برپایی اردوهای راهیان پیشرفت در پارک فناوری پردیس گفت: در سال تحصیلی گذشته، بیش از 3700 دانش‌آموز و دانشجو از پارک فناوری پردیس در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دیدار و با پیشرفتها و دستاوردهای شرکت های عضو پارک آشنا شدند.

وی افزود: همچنین بیش از 220 نفر دانش آموز دختر در برنامه «پرچم بالاست» که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری در داخل پارک فناوری پردیس برگزار شد، شرکت داشتند.

عباسی فشمی گفت: به طور متوسط هر هفته شاهد حضور گروه های مختلف دانش آموزی از استان تهران و سایر شهرهای کشور در پارک فناوری پردیس هستیم. این بازدیدها علاوه بر اینکه موجب آشنایی دانش آموزان با زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و اطلاع از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان می شود، روحیه فناورانه را نیز در بین دانش آموزان تقویت کرده است.

بر اساس این گزارش، مدیران مدارس می توانند برای هماهنگی بازدید دانش آموزان از پارک فناوری پردیس در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، درخواست های خود را به شماره 76250100-021 دورنگار و یا به آدرس ایمیل dabirkhane@techpark.ir ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir