رویـدادهـا

پنجشنبه پاییزی متفاوت در پارک فناوری پردیس

وقتی خانواده پارک فناوری پردیس دور هم جمع می‌شوند

وقتی خانواده پارک فناوری پردیس دور هم جمع می‌شوند

با دیگران به اشتراک بگذارید

یک روز شاد آبان 1402، در پنجشنبه ای پاییزی برگزار شد، جایی که خانواده پارک فناوری پردیس چند ساعتی دور هم جمع شدند و از کنار هم بودن لذت بردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پنجشنبه 11 آبان 1402 قرار دوزادهم یک روز شاد در پارک فناوری پردیس بود. روزی برای جمع شدن خانواده های کارکنان پارک فناوری پردیس در پارک، و تفریح و شادی و لذتِ کنار هم بودن.

هوای پردیس اما در این روزهای پاییزی کمی رو به خنکی و حتی سرد شدن رفته است. همین موضوع، یک روز شاد را با تفاوت هایی نسبت به برنامه های قبلی مواجه کرده بود. بخشی از برنامه ها به داخل ساختمان های پارک منتقل شده بود... خصوصاً برنامه هایی که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود.

تعطیلی پنج شنبه‌ها، رفت و آمد به پردیس را برای آنانی که از تهران می آمدند، راحت تر کرده بود. ساعت به ۱۳:۳۰ که نزدیک می شد، کم کم خانواده ها از راه رسیدند، ذوق و شوق بچه ها اما بیشتر از پدر و مادرها بود. قرار بود چند ساعتی در فضایی آرام و دلنشین زیر سقف بزرگترین پارک فناوری کشور به بازی و تفریح مشغول باشند.

هر خانواده طبق برنامه ریزی که از قبل انجام داده بود، از برنامه های یک روز شاد استفاده می کرد. رو به روی ساختمان تجاری سازی، صفحه بزرگ شطرنجی روی زمین چیده شده بود و مهره های بزرگ آن، نه تنها بچه ها که بزرگترها را هم به خود جذب می کرد.

محوطه بازی هم برای کودکان در نظر گرفته شده بود. صدای جیغ و دست بچه ها، فضای پارک را تغییر داده بود. فضایی که تا روز قبلش، محل کار و فعالیت و فکر و نوآوری بود، با حضور بچه ها، انرژی تازه ای پیدا کرده بود. تب و تاب بازی بچه ها آنقدر بالا بود که خنکی هوا و ابری بودن آسمان هم باعث نشد که دست از بازی بردارند.

حالا این وسط شخصیت های پرطرفدار انیمیشن های کودکانه هم حاضر بودند و بساط عکس گرفتن بچه ها به راه بود.

پدر و مادرها هم از فرصت بازی بچه ها بیشترین استفاده را کردند، عده ای مشغول حرف زدن بودند و عده ای از غرفه های آماده شده دیدن می کردند. غرفه محصولات و بازارچه هم پرطرفدار بود و البته بساط خوردنی ها هم به راه. 

یک عده هم در راهروی مسجد پارک، مشغول تیراندازی بودند؛ آن هم با تفنگ بادی. چند وقت قبل که مسابقه تیراندازی در پارک برگزار شد، خیلی ها کری خواندند که مسابقه اصل بماند برای یک روز شاد.

بازدید از موزه هوانوردی پارک هم از جمله قسمت های یک روز شاد بود. وجود هواپیمایی به این ابعاد در پارک به خودی خود، باعث جذب خانواده ها می شد و عکس گفتن با هواپیما و کابین خلبان آن، مثل همیشه پر رونق. توضیحاتی هم که مسئول موزه هواپیما از نحوه فعالیت آن می داد، جذاب و مفید بود. یک کلاس درس مفرح برای بچه ها و بزرگترها.

شرکت زیست تخمیر همه که به عنوان یکی از شرکت‌های عضو پارک در تدارک برنامه نقش داشت، محصولات دانش بنیان خود را برای معرفی به خانواده ها آورده بود. محصولاتی که عمدتاً مکمل های خوراکی بودند و خانواده‌ها هم استقبال خوبی از آنها کردند.

استخر شنای خانم ها، بازی با دوریین های واقعیت مجازی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، خوشنویسی، تماشای فیلم های سینمایی فسیل و بچه زرنگ هم مخاطبان خاص خود را داشت. هنگام پخش فیلم های سینمایی در سالن همایش های پارک، محوطه خلوت شده بود. این خلوتی بعد از غروب آفتاب و هنگامی که جنگ شادی هم برگزار می شد، تکرار شد.

استقبال خانواده ها از جنگ شادی و فیلم‌های سینمایی به حدی بود که نه تنها سالن همایش های پارک پر بود، بلکه بیرون سالن هم صندلی چیده بودند و با پرده نمایش جنگ شادی و فیلم ها پخش می شد.

شب ها در پردیس همیشه خنک است، چه برسد به نیمه آبان ماه و زمانی که حتی روز هم خنکی خود را دارد. بچه ها که خسته از چند ساعت بازی و فیلم دیدن بودند، حالا با لباس های پاییزی و کلاه و شال گردن، در زیر باران مشغول بدوبدو کردن در پارک بودند.

حدود ساعت ۸ شب بود که آتش بازی شروع شد. آسمان تاریک و ابری پارک فناوری پردیس با انواع فشفشه و آتش بازی روشن شده بود. صدای آتش بازی هم در پارک می پیچید و ترکیب نور و صدا، جذابیت ویژه ای به پارک داده بود.

اجرای گروه موسیقی آخرین برنامه یک روز شاد آبان 1402 بود. برنامه ای که هر چند پس از یک روز فعالیت و تفریح و شادی آغاز شد، اما پرشور و پر حرارت برگزار شد. حضور خانواده ها در این برنامه هم قابل توجه بود.

دوازدهمین دوره یک روز شاد هم در پارک فناوری پردیس برگزار شد. فرصتی برای با هم بودن، با هم تفریح کردن، با هم خندیدن و با هم لذت بردن.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir