رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر در گفتگو با خبرنگار پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

وضعیت توقف خودروها در خیابان‌ها، زیبایی پارک را تحت تأثیر قرار می‌دهد

وضعیت توقف خودروها در خیابان‌ها، زیبایی پارک را تحت تأثیر قرار می‌دهد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر با اشاره به رشد و توسعه فازهای 1 و 2 پارک فناوری پردیس و افزایش تردد در این دو فاز گفت: این رشد، استفاده از خودروهای شخصی در پارک فناوری پردیس را افزایش داده و خودروها در خیابان های اصلی پارک توقف می کنند. این موضوع علاوه بر کندی تردد، زیبایی پارک فناوری پردیس را هم تحت الشعاع خود قرار می دهد.

ه گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمدرضا کمپانی مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با اشاره به رشد و توسعه پارک و افزایش نیروهای شرکت‌ها گفت: از سال ها قبل با توجه به روند توسعه پارک، نیاز به ایجاد یک پارکینگ بزرگ در ابتدای هر فاز این مجموعه احساس می شد تا ضمن پارک خودروها در آن، کارکنان شرکت ها با سرویس رفت و آمد مانند وسیله های برقی در داخل پارک تردد داشته باشند.
وی افزود: در خیابان های فرعی پارک مانند نوآوری 14 که شرکت الکترونیک برتر در آن مستقر است، صرفاً در یک طرف می توان خودرو پارک کرد و اگر شخصی بخواهد در سمت دیگر هم ماشین خود را پارک کند، رفت و آمد را دچار مشکل خواهد کرد. همچنین جلوه بصری و زیبایی پارک هم تحت تأثیر قرار می گیرد.
کمپانی ساخت پارکینگ طبقاتی بزرگ در پارک خصوصاً در فازهای 1 و 2 را راه حل رفع مشکلات ترافیکی در پارک برشمرد و افزود: می توان با همکاری شرکت ها و استفاده از منابع خود پارک، پارکینگ مناسبی در فاز 1 یا 2 ایجاد و به عنوان سرمایه شرکت ها و خود پارک به عنوان یکی از زیرساخت‌های مجموعه مورد استفاده قرار داد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir