رویـدادهـا

با اجرای زیرساخت فیبرنوری به طول ۲۹۲۰۰ متر

زیرساخت مخابرات و دیتای فاز ۳ پارک فناوری پردیس به بهره‌برداری رسید

زیرساخت مخابرات و دیتای فاز ۳ پارک فناوری پردیس به بهره‌برداری رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

زیرساخت مخابرات و دیتا در فاز سه پارک فناوری پردیس از خردادماه سال جاری آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات به شرکت‌های عضو پارک شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حمید خردنیا معاون معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس در این خصوص گفت: با اجرای زیرساخت فیبرنوری به طول ۲۹۲۰۰ متر، ساخت مرکز مخابرات مستقل در پردیس کارآفرینی و اتصال آن به شبکه فیبرنوری کشوری، امکان واگذاری انواع سرویس مخابراتی در این فاز فراهم گردید.

خردنیا در خصوص روند اجرای این پروژه افزود: پروژه زیرساخت مخابرات فاز سه پارک فناوری پردیس در مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز گردید و پس از عملیات اجرائی و انتخاب اپراتور و بهره‌بردار نهایی، در خردادماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل عملیات کابل کشی فیبر نوری به طول حدودی ۲۹ کیلومتر بوده که دستاورد آن ایجاد امکان ارائه خدمات مخابرات و دیتا (خط تلفن، اینترنت با پهنای باند یک ترابایت، VPLS، MPLS، SIP TRUNK و ...) به کلیه قطعات واقع در فاز سه پارک فناوری می‌باشد.

براساس این گزارش، واحد‌های فناور مستقر در فاز ۳ پارک فناوری پردیس می توانند درخواست خود را با ذکر نوع و تعداد سرویس مخابراتی مورد نیاز، آدرس دقیق شرکت، نام و شماره نماینده فنی برای اداره‌کل نگهداری و تعمیرات پارک فناوری پردیس از طریق ایمیل دبیرخانه پارک به آدرس ارسال نمایند.

همچنین این واحدها  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۴۲۴ تماس حاصل نمایند. 

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir