رویـدادهـا

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس خبر داد:

پارک فناوری سلامت پردیس در مسیر توسعه

پارک فناوری سلامت پردیس در مسیر توسعه

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس گفت: وزارت بهداشت مجوز پارک فناوری سلامت را اعطا کرده و این پروژه در حال توسعه است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: پارک فناوری پردیس بزرگترین مرکز حضور شرکت‌های حوزه سلامت کشور است و از این رو وزارت بهداشت، مجوز «پارک فناوری سلامت پردیس» را اعطا کرده که در واقع یکی از فازهای پارک پردیس در حوزه سلامت به شمار می رود.

خالقیان با بیان اینکه پارک فناوری پردیس محل تجمع شرکت های حوزه سلامت در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، دارو و محصولات مرتبط با سلامت همچون نرم افزار و ... است، افزود: به دنبال این هستیم تجمع شرکت های سلامت را بیشتر کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با بیان اینکه بخش زیادی از پارک را شرکت های سلامت تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر ۴۲۰ شرکت عضو پارک هستند که از این تعداد حدود ۱۱۰ شرکت در حوزه سلامت فعالیت می کنند؛ البته تعدادی هم شرکت هایی هستند که فناوری های مرتبط با سلامت مانند نرم افزارهای مرتبط را توسعه می دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir