رویـدادهـا

آسام سورنا سیستم و کیا تولید طبستان به خانواده پارک فناوری پردیس پیوستند

آسام سورنا سیستم و کیا تولید طبستان به خانواده پارک فناوری پردیس پیوستند

با دیگران به اشتراک بگذارید

پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط اداره جذب و پذیرش شرکت‌ها،‌ دو شرکت آسام سورنا سیستم و کیا تولید طبستان در بهار 97 با انعقاد قراردادهای واگذاری زمین به ترتیب به عضویت پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس درآمدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس شرکت آسام سورنا سیستم با زمینه فعاليت طراحي و ساخت دستگاه‌های بانکی از جمله پول شمار، سورت کننده اسکناس و ... از جمله شرکت‌های با سابقه و قدیمی با برند سیتک کره جنوبی در حوزه دستگاه‌های بانکی می‌باشد که قصد انتقال تکنولوژی و بومی‌سازی دستگاه‌های مذکور را با مشارکت شریک کره‌ای خود طی یک برنامه مدون در محل پارک دارد.

شرکت «کیا تولید طبستان» نیز با زمینه فعالیت طراحی و تولید تجهیزات ارتوپدی، پروتزهای مفصل زانو، پیچ ستون فقرات و ... با اخذ مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قصد ایجاد مرکز تحقیقات و ساخت تجهیزات ارتوپدی خود در محل پارک را دارد.


شرکت‌هاي دانش‌بنيان و واحدهای فناور می‌توانند درخواست های عضویت خود در پارک فناوری پردیس را در قالب واگذاري زمين/واگذاری آپارتمان­هاي مستقل تفكيكي/عضويت در بخش استیجاری (مرکز فناوری سراج)/ عضويت در مركز رشداز طریق نشانی membership.techpark.ir به اداره جذب و پذیرش شرکت‌ها ارسال نمایند.

 


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir