رویـدادهـا

آغاز به کار اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نو آوری با حضور معاون علمی و فناوری

آغاز به کار اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نو آوری با حضور معاون علمی و فناوری

با دیگران به اشتراک بگذارید

با حضور هشت کشور خارجی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوراولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نو آوری صبح امروز به مدت سه روز درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری، مهندس مجید نجفیان دبیر نمایشگاه در آیین افتتاحیه، با بیان اینکه تبادل فناوری هدف ویژه این دوره از برگزاری نمایشگاه است، گفتند:«جمع کردن شرکتهای دانش بنیان و فناور از کشورهای مختلف دنیا در یک فضای تجاری با برگزاری چنین نمایشگاهی میسر شده است.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت پارک فناوری پردیس پایه گذاری شده است افزودند: ۱۲۰ شرکت دانش بنیان از هشت کشور روسیه ،هند،آلمان ،انگلیس ،ترکیه،چین و اتریش و همچنین ایران در این نمایشگاه حضور دارند که ۶۰ شرکت ایرانی از استانهای مختلف ظرفیت مناسبی را برای تعامل دو جانبه فراهم می کنند.

به گفته ایشانشرکتهای ایرانی می توانند با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نهایت تلاش خود را برای تامین نقایصی که در حوزه کاری خود دارند، به کار گیرند. مهندسنجفیان در خصوص محورهای مورد نظر این نمایشگاه بیان داشتند:«انرژهای نو، بیوتکنولوژی و بیوتک دارویی، تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، مراکز فناوری، نانو، طراحی صنعتی و تجهیزات پیشرفته ،IT و ICT از جمله مباحث مورد توجه شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است.»


دبیر اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نو آوری همچنین به بازدید هیاتهایی از کشورهای عمان، مالی، اتیوپی، سوئد، اوگاندا در مدت برگزاری نمایشگاه اشاره کردند.

ایشاندر پایان با اشاره به ظرفیتهای بالای ایران در حوزه فناوری خاطرنشان ساختند:«شرکتهای خارجی با شناخت پتانسیل های ایران در این چند روز میتوانند شریکهای تجاری مناسبی برای خود پیدا کنند.»


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir