رویـدادهـا

دبیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی در نشست خبری خبر داد:

آغاز ثبت نام قطعی نمایشگاه ایران هلث 1403 از 9 اسفندماه

آغاز ثبت نام قطعی نمایشگاه ایران هلث 1403 از 9 اسفندماه

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی 1403 در نشست خبری این رویداد از آغاز ثبت نام قطعی از 9 اسفند 1402 خبر داد و گفت: نمایشگاه ایران هلث توسط پارک فناوری پردیس و در تاریخ ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان دبیر بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی(ایران‌هلث) 1403 در نشست خبری این رویداد گفت: در نمایشگاه 1403 گروه‌های کالایی تجهیزات تشخیصی، پخش آزمایشگاهی، مصرف و معاینه، دندانپزشکی، تصویربرداری و بیمارستانی، گوش،حلق و بینی، نوزادان و اطفال و بخش جراحی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
خالقیان از آغاز ثبت‌نام قطعی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی 1403 از ۹ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: برپایی سالن ویژه استارتاپ ها و شتابدهنده های نوآوری از ویژگی‌های ایران هلث 1403 امسال خواهد بود.
دبیر نمایشگاه ایران هلث در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیش ثبت‌نام نمایشگاه از ۴ بهمن‌ماه گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و ۶۰ شرکت خارجی در فضایی بالغ بر ۴ هزار مترمربع برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند که رشد قابل توجهی نسبت به میزان ثبت نامی سال گذشته داشته است.

وی از راه‌اندازی ستاد خبری و ایجاد کمیته‌های علمی و برنامه‌ریزی نمایشگاه خبر داد و افزود: در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی 1403 میزبان هیأت‌های مختلف خارجی از کشورهای مختلف خواهیم بود.

در این نشست همچنین از پوستر نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی(ایران هلث)1403 رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، بیست و پنجمین نمایشگاه ایران‌هلث، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس و در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir