رویـدادهـا

روز چهارم مسابقات

آغاز نفسگیر صعود و سقوط تیم های لیگ فوتسال فناوران

آغاز نفسگیر صعود و سقوط تیم های لیگ فوتسال فناوران

با دیگران به اشتراک بگذارید

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال لیگ فناوران، وارد روزهای حساس صعود یا سقوط به دور بعدی بازی‌ها می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز چهارشنبه دوم آذر ماه، بازی دو تیم توسن تجهیز و SBT با سوت داور آغاز شد و تیم SBT توانست در ۱۰ ثانیه آخر نیمه اول با یک گل از حریف خود جلو افتد. در نیمه دوم دروازه هر دو تیم با یک گل باز شد و در نهایت ۲SBTبر ۱ بازی را به نفع خود به اتمام رساند.

در مسابقه دوم، بازی‌ میان دو تیم فناپ و دانشگاه آزاد واحد پردیس برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به نفع تیم فناپ به پایان رسید. این مسابقه هم اخطار، هم مصدوم و هم یک اخراجی داشت، به نحوی که داور روز پر کاری را سپری کرد.
در ادامه بازی‌های این روز و در سومین مسابقه، تیم نیک صبای ماهان و سنحاب به مصاف هم رفتند که این دیدار ۲ بر صفر به نفع نیک صبا به پایان رسید. در این مسابقه هم مانند دیدار قبلی شاهد یک کارت زرد و یک اخراج بودیم.

در بازی چهارم تیم بند ناف رویان با تیم ارتباط فردا دیدار داشت. این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود.
در این دیدار، تیم ارتباط فردا موفق شد ۲ بر ۱ تیم رویان را مغلوب خود سازد و رویان با وجود بازی خوب و حمله‌های مکرر، راهی به تساوی نبرد.

در ادامه دیدارهای روز چهارم، تیم پارسیان کیش و صندوق نوین در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که سهم هر دو تیم در این بازی پایاپای و زیبا یک گل بود.

شایان ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به صورت زنده در بستر آپارات پخش می شود. در روزهای گذشته استقبال خوبی از پخش زنده مسابقات شده است.
http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir