رویـدادهـا

تهیه بلیط هواپیما، قطار و تورهای داخلی و بین المللی در دفتر خدمات مسافرتی پارک فناوری پردیس

آغاز یک سفر کاری از آژانس هواپیمایی مستقر پارک فناوری پردیس

آغاز یک سفر کاری از آژانس هواپیمایی مستقر پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

چند روزی بود که می خواستم به یک سفر کاری بروم. کار تهیه بلیط هواپیما به مشکل برخورده بود. با توجه به نبود بلیط خودم نتوانستم بلیطی از سایت های فروش اینترنتی تهیه کنم اما در پارک فناوری پردیس یک دفتر خدمات مسافرتی مستقر بود که به آنجا سری زدم تا پیگیر تهیه بلیط باشم.

دفتر خدمات مسافرتی پرواز طلایی فناور در مجتمع فرهنگی، تجاری و رفاهی، راهرو جنوبی طبقه اول واقع شده است. تا بلیط هواپیما برای سفرم پیدا شود، چند دقیقه ای با مسئول این دفتر همکلام شدم. همه فعالیت هایی که دفاتر خدمات مسافرت هوایی انجام می دهند، در این دفتر هم انجام می شود. از جمله تهیه بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی و خارجی و بلیط قطار های داخلی و بلیط اتوبوس از همه پایانه ها.

مدیر دفتر می گفت علاوه بر تهیه بلیط، رزرو هتل های داخلی  و خارجی و اخذ ویزا های تجاری و توریستی هم در این دفتر انجام می شود و شرکت های بزرگ پارک از مشتریان دائمی این دفتر هستند. ساعت کاری دفتر هم از 9 صبح تا 5 بعدازظهر است و اگر در ساعت غیر اداری هم تقاضایی برای بلیط باشد، کارشناسان دفتر پاسخگوی مراجعان هستند، البته به صورت غیرحضوری.

مشغول صحبت بودیم که بلیط من هم صادر شد و کارشناس دفتر بلیط را برایم آورد. دفتر خدمات مسافرتی پرواز طلایی فناور 4 سالی است که در پارک فناوری پردیس مستقر است و با همه شرکت های حمل و نقل مسافرت هوایی، ریلی و جاده ای ارتباط دارد. هر چند قبل از آن هم بیش از 15 سالی سابقه در این حوزه داشته است.

در این بین مدیر یکی از شرکت های پارک هم برای تهیه بلیط آمده بود. از او درباره خدمات این دفتر پرسیدم و گفت که با توجه به اینکه هر هفته باید برای امور شرکتشان به یکی از استان های جنوبی برود، این دفتر عصای کار او و همکارانش شده است. بلیط را در اسرع وقت و با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تر از فروش های اینترنتی برایشان تهیه می کند.

مدیر شرکت می گفت چندباری پای پرواز، مشکلی پیش آمده و به پرواز نرسیده و بلافاصله دفتر برایش بلیط جایگزین تهیه کرده است.

بلیطم را گرفتم و بعد از تشکر از دفتر خدمات مسافرتی پارک خارج شدم. پروازم همان شب بود و چند ساعتی بیشتر وقت نداشتم تا خودم را به فرودگاه برسانم. برای سفری که از آژانس هواپیمایی مستقر پارک فناوری پردیس آغاز شده بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دفتر خدمات مسافرتی پرواز طلایی فناور  اینجا کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir