رویـدادهـا

وزیر بهداشت ایالت سند پاکستان:

آماده انتقال دستاوردهای تکنولوژیکی ایران به پاکستان هستیم

آماده انتقال دستاوردهای تکنولوژیکی ایران به پاکستان هستیم

با دیگران به اشتراک بگذارید

وزیر بهداشت ایالت سند پاکستان در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 پیشرفت‌های ایران در حوزه های دانش بنیان را قابل توجه بر شمرد و خواستار ارتباط نزدیک این شرکت‌ها با شرکت های پاکستانی شد.


به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، دکتر عذرا پیچو وزیر بهداشت ایالت سند پاکستان در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با اشاره به دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ایرانی خصوصاً در حوزه سلامت و پزشکی گفت آماده انتقال دستاوردهای ایران به پاکستان هستیم.
وی جذابترین قسمت نمایشگاه را غرفه مربوط به دی ۸ برشمرد و افزود: کشورهای غربی رشد قابل توجهی در حوزه دانش‌بنیان داشته اند، ایران با ایجاد شرایط لازم برای انتقال فناوری بین هشت کشور اسلامی گام مهمی را در همکاری و هماهنگی این کشورها برداشته است.
وزیر بهداشت ایالت سند پاکستان پیشرفت‌های پزشکی ایران را قابل توجه دانست و با اشاره به بازدید چند روز گذشته خود از پارک علم و فناوری اصفهان گفت شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند تبادل دانش و فناوری با مجموعه‌های دانش‌بنیان پاکستان داشته باشند.
وی مهمترین چالش دانش بنیان ایران و پاکستان را مشکلات تبادل مالی بر شما و افزود دو کشور در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir