رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس در ادامه دوره‌های آموزشی خود برگزار می‌کند

آموزش آشنایی با فرآیند ثبت‌­نام، ارزیابی و حمایت از شرکت­‌های دانش­‌بنیان

آموزش آشنایی با فرآیند ثبت‌­نام، ارزیابی و حمایت از شرکت­‌های دانش­‌بنیان

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوره آموزشی «آشنایی با فرآیند ثبت‌­نام، ارزیابی و حمایت از شرکت­‌های دانش­‌بنیان » را برگزار می‌کند. این دوره در روز 19 بهمن‌­ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت «پیشگامان کیفیت گستر آرمان» به عنوان کارگزار، دوره آموزشی «آشنایی با فرآیند ثبت­‌نام، ارزیابی و حمایت از شرکت­‌های دانش‌­بنیان» را، برگزار می‌کند. این دوره در روز 19 بهمن­‌ماه از ساعت 10 الی 13 در سالن سراج برگزار می‌شود.

«تعریف شرکت­‌های دانش‌­بنیان»، «نحوه ثبت‌­نام شرکت­‌ها جهت ارزیابی دانش­‌بنیان»، « معیارهای ارزیابی شرکت­‌ها و موسسات دانش‌­بنیان»، «سطح­‌بندی کالا و خدمات دانش­‌بنیان»، «انواع حمایت­‌ها از شرکت­‌های دانش‌­بنیان»، «معرفی خدمات توانمندسازی شرکت­‌های دانش‌­بنیان» از محورهای آموزشی این دوره هستند. «مهندس طباطبایی»، سرارزیاب دانش‌بنیان و کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست­ جمهوری در ارزیابی و توانمندسازی شرکت­‌های دانش‌بنیان، تدریس این دوره را برعهده دارد.

ثبت‌نام در این دوره برای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، رایگان می‌باشد و متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند از طریق آدرس http://event.daneshbonyan.info/product/pardis برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن های 76251429-021 و 09219564547 با کارگزار برگزاری رویداد (شرکت پیشگامان کیفیت) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

علاقه‌مندان  می‌توانند برای مطلع شدن از دیگر دوره‌های آموزشی حساب کاربری زیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دنبال کنند.

Https://instagram.com/pkg_academy

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir