رویـدادهـا

در بازدید مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی ونزوئلا مطرح شد:

ابراز علاقمندی برای حضور در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران

ابراز علاقمندی برای حضور در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی ونزوئلا ضمن بازدید از دستاوردهای پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندی خود را برای حضور در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران اعلام داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش ونزوئلا، معاون وزیر علم و فناوری ونزوئلا و مدیر هنرستان های این کشور به همراه جمعی از دانش آموزان المپیادی ونزوئلا ضمن حضور در پارک فناوری پردیس از نزدیک در جریان دستاوردهای این پارک و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن قرار گرفتند.
در این دیدار که مجتبی جباری پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک میزبان آن بود، معرفی اجمالی از زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و پارک فناوری پردیس به میهمانان ارائه شد.
همچنین در این برنامه، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد ناحیه نوآوری پردیس درباره ظرفیت واحد دانشگاهی که در کنار پارک فناوری پردیس تأسیس شده است، توضیحاتی پیرامون برنامه های دانشگاه آزاد ناحیه نوآوری پردیس برای جذب دانشجویان خارجی ارائه نمود و ابراز علاقه مندی کرد تا تعریف همکاری دو جانبه ای در زمینه حضور دانشجویان ونزوئلایی در این دانشگاه و سایر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی صورت گیرد.
معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر علم و فناوری ونزوئلا نیز با اعلام برنامه ریزی یک طرح 10 ساله برای ارتقاء سطح دانش آموزان المپیادی این کشور، علاقه مندی خود را برای حضور این دانش آموزان در دانشگاه های ایران اعلام داشتند.
بازدید از شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز، بازدید از موزه علوم و هوانوردی و پارک فن آموز از دیگر برنامه های این هیأت آموزشی و دانشگاهی ونزوئلا در پارک فناوری پردیس بود.
هیات ونزوئلایی همچنین در زمینه استفاده از ظرفیت پارک علمی فن‌آموز در ایران و ایجاد پارک علمی فن آموز در کشور ونزوئلا اعلام آمادگی کرد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir