رویـدادهـا

مدیر منابع انسانی شرکت آریا طب فیروز؛

اجرای برنامه‌های ورزشی در پارک پردیس باعث افزایش راندمان کاری می‌شود

اجرای برنامه‌های ورزشی در پارک پردیس باعث افزایش راندمان کاری می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین دوره لیگ فوتسال فناوران چندی پیش با قهرمانی تیم صندوق توسعه فناوری‌های نوین به پایان رسید. این دوره از رقابت ها که با حضور 28 تیم از شرکت‌های فناور و دانش بنیانِ استان تهران برگزار شد، مورد استقبال فناوران مستقر در شرکت‌ها و همچنین تماشاگران رقابت‌های ورزشی قرار گرفت و سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس، بازی‌های هجیان‌انگیز و زیبایی را در روزهای برگزاری مسابقات، به خود دید. در همین رابطه روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس گفتگویی انجام داده است با مدیر منابع انسانی شرکت آریا طب فیروز؛ شرکتی که اسپانسر اصلی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران بود.

مجتبی احمدیان، مدیر منابع انسانی شرکت آریا طب فیروز ضمن تشکر از تدوین و برگزاری برنامه‌های ورزشی در پارک فناوری پردیس مانند برپایی لیگ فوتسال فناوران گفت: سبک زندگی و شغل کارکنان شرکت‌ها بیشتر جنبه فکری پیدا کرده و از فعالیت‌های فیزیکی و جسمی دور شده است. در همین راستا و با توجه به اهمیت سلامت کارمندان، مدیران سازمان‌ها برای پیشبرد راندمان کاری پرسنل خود به دنبال راه حل‌هایی برای این موضوع هستند. به نظر من ورزش می‌تواند یکی از مسیرهای حل این مسئله باشد و با تغیر سبک زندگیِ پشت میز نشینی به سبک زندگی سالم، کارکنان را به سمت ارتقای فضای بهره وری شغلی حرکت دهد.
وی افزود: شرکت آریا طب با توجه به سند چشم انداز و اهداف کلانی که سالیانه در دستور کار خود قرار داده، به مقوله پیشگیری از بیماری‌ها بسیار دقیق و عمیق نگاه می‌کند و اجرای برنامه‌های ورزشی را در همه رشته‌ها به عنوان اقدامی برای رسیدن به این مهم در نظر گرفته است.
احمدیان ادامه داد: آریا طب همواره از برنامه‌های ورزشی پارک حمایت خواهد کرد و در صورتیکه برنامه‌‌ها از قبل اعلام شود تا در ردیف بودجه بندی سالانه شرکت لحاظ شود، در برنامه‌های بعدی نیز تلاش می‌کنیم به عنوان حامی مسابقات حاضر شویم؛ همانگونه که در لیگ فوتسال فناوران به عنوان حامی اصلی این مسابقات ایفای نقش کردیم.
مدیر منابع انسانی شرکت آریا طب فیروز اظهار داشت: درخواستی که از مدیران پارک داریم این است که شرکت‌های عضو پارک در جریان تدوین برنامه‌های سالیانه ورزشی پارک فناوری پردیس قرار گیرند تا آمادگی بیشتری برای شرکت در رویدادها و آماده سازی کارکنان داشته باشند.
وی در پایان اذعان داشت: برپایی برنامه‌های ورزشی بصورت مستمر در پارک روحیه کار تیمی و سلامت کارکنان را افزایش داده و باعث رشد بهره وری شغلی خواهد شد و در بلند مدت تاثیرات شگرفی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir