رویـدادهـا

در گفتگو با پزشک درمانگاه پارک فناوری پردیس مطرح شد؛

اجرای طرح پایش سلامت ویژه کارمندان در پارک فناوری پردیس

اجرای طرح پایش سلامت ویژه کارمندان در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

توجه به سلامتی کارمندان شرکت های دانش‌بنیان عضو پارک و ارائه خدمات روزانه در درمانگاه پارک یکی از مزایای پارک فناوری پردیس است. در این رابطه گفتگویی انجام دادیم با محمد کریمی پزشک مرکز خدمات درمانی پارک فناوری پردیس و از خدمات مختلفی که توسط این مرکز انجام می‌شود جویا شدیم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، محمد کریمی پزشک مرکز خدمات درمانی پارک فناوری پردیس در خصوص خدمات ارائه شده در این مجموعه گفت: در راستای توجه به سلامتی کارمندان شرکت های پارک فناوری پردیس در درمانگاه این مجموعه، انواع خدمات درمانی و تزریقات برای پرسنل شرکت ها از شنبه تا چهارشنبه توسط پزشک و بهیار از ساعت ۹ تا ۱۶ انجام می شود.

وی از ارائه خدمات طب کار ویژه شرکت‌ها و پایش سلامت کارمندان در مرکز درمانی پارک فناوری پردیس خبر داد و افزود: یکسری از شرکت های پارک فناوری پردیس ملزم به انجام طرح طب کار هستند که این خدمات همه روزه در درمانگاه انجام می شود و در واقع اجرای این مسئوليت با مرکز درمانگاه است.

کریمی یادآور شد: برخی از شرکت‌های پارک ملزم به اجرای طب کار نیستند و در خصوص اجرای برنامه‌های سلامتی این عده از کارمندان، پایش سلامتی آنها را در برنامه داریم و این افراد با مراجعه به درمانگاه و انجام آزمایشات و معاینات، تشکیل پرونده داده و تشکیل پرونده سلامت آنها در درمانگاه می‌تواند طی سال به انجام خدمات درمانی آنها کمک بسیاری کند.

وی که فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است، توجه به بحث سلامتی و ارائه خدمات مناسب به کارمندان و شرکت‌های پارک فناوری پردیس را یکی از مزیت‌های پارک فناوری پردیس دانسته و اظهار داشت: با مساعدت‌هایی که از طریق پارک فناوری پردیس صورت گرفته، خدمات درمانگاه با تخفیف ویژه نسبت به نرخ مصوب انجام می‌شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir