رویـدادهـا

با حضور کارجویان و کارفرمایان

اختتامیه طرح توانمندسازی صدف و کمپ اشتغال کارنو برگزار شد

اختتامیه طرح توانمندسازی صدف و کمپ اشتغال کارنو برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

مراسم اختتامیه سومین دوره طرح ملی توانمندسازی صدف و کمپ اشتغال کارنو (ویژه ناحیه نوآوری پردیس) با حضور رییس پارک فناوری پردیس، 500 کارجو و 60 کارفرما از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مجتبی جباری پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس در این مراسم گفت: ما در هفته پژوهش برنامه‌های متعددی در پارک برگزار کردیم که همه آن‌ها به نوعی فلسفه و دلیل مشترکی دارند و آن همکاری پارک با دانشگاه‌های کشور است.

او ادامه داد: ما در پارک فناوری پردیس برای توسعه نوآوری باز از دستاوردها و تحقیقات همه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور استفاده می‌کنیم و از ظرفیت‌های همه دانشگاه‌ها در رشد و توسعه بهره‌مند می‌شویم.

جباری پور افزود: برنامه‌های تعریف شده ما در پارک برای استفاده از ظرفیت‌های فارغ التحصیلان دانشگاهی به طرح صدف منجر شد تا با توانمندسازی این افراد، نیروی انسانی زیست بوم فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس و کشور تامین شود.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک گفت: امروز ما با معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی مواجه هستیم اما از آن طرف مدیران شرکت‌های دانش بنیان ما هم از کمبود نیروی انسانی برای فرصت‌های شغلی خود گله‌مند هستند. بنابراین ما به دنبال توانمندسازی فارغ التحصیلان برای حضور در این بازار کار هستیم تا هم نرخ بیکاری کشور کاهش یابد هم فرصت‌های شغلی زیست بوم فناوری و نوآوری بدون ظرفیت باقی نماند.

جباری پور ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی برای حضور موفق در بازار کار باید در زمینه مهارت‌های فنی، مهارت‌های شغلی و نگرش‌ها و باورها توانمند شوند و هدف کمپ اشتغال صدف تقویت این موارد است و سعی در افزایش خودشناسی افراد و تقویت توانمندی‌های فردی آن ها دارد.

او افزود: کمپ اشتغال کارنو هم در تکمیل طرح صدف به دنبال نشان دادن ظرفیت‌های شغلی مختلف است و در پایان sadaf jobmeet هم پل ارتباطی میان این دو طرح است که کارجویان را به کارآفرینان متصل می‌کند.

گفتنی است در این مراسم مهدی هادیان‌پور، بابک رضایی و ابولفضل حسنی از مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به بیان اهمیت سرمایه انسانی در شرکت‌های دانش بنیان و چالش‌های آن پرداختند.

همچنین سیمین جعفری، محمدرضا علامه، مهدی غلامی و مائده طاهرخانی از افراد منتخب کمپ اشتغال کارنو به معرفی چالش های جدید برای تیم‌ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir