رویـدادهـا

با حضور حجت الاسلام رئیسی و سورنا ستاری؛

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2021 در محل پارک فناوری پردیس و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سجاد عباسی دبیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، طبق اعلام سجاد عباسی دبیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری، طی چهار روز نمایشگاه حدود 20 هزار نفر به عنوان بازدیدکننده از این نمایشگاه در پارک حضور داشتند. همچنین حدود 35 هزار نفر به صورت مجازی در این رویداد شرکت کردند. بیشترین بازدید از یک غرفه، 1200 نفر و کمترین بازدید 90 نفر بوده است.

در ابتدای مراسم، برندگان مسابقات اینوتکس بتل، اینوتکس پیچ و استارکاپ اعلام شدند. تیم «نانوفام» برنده اول اینوتکس بتل شد. همچنین تیم‌های «رپید ایکس»، «اکتیوا» و «نمالاین» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم چهارمین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ را از آن خود کردند. همچنین گروه پیتام قهرمان لیگ مسابقات فیفا و و تیم هما برنده لیگ مسابقات PES شدند.

حمایت شهرداری پردیس از استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری

در این مراسم، دکتر همتی شهردار شهر پردیس طی سخنانی با تشکر از تمامی دست اندرکاران اینوتکس ۲۰۲۱ و دکتر سورنا ستاری اظهار داشت: ما در تلاش بودیم استارتاپ‌هایی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت داشتند شناسایی کنیم، از غرفه‌های آنها دیدن کردیم و بالطبع بعد از نمایشگاه با آنها در ارتباط خواهیم بود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

اینوتکس، نشان‌دهنده حرکت به سوی استفاده از هوش مصنوعی است

اینوتکس نقطه تلاقی نهادهای دولتی، مردم و کسب و کارهاست

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وی افزود: تلاش می‌کنیم تمام قد از این استارتاپ‌ها مخصوصا استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که با ایده‌های جدید این شرکت‌های خلاق در سال‌های آینده بتوانیم به غایتی مثل شهرهای هوشمند دست پیدا کنیم و بتوانیم از تمام سرمایه‌های انسانی موجود در کشور در این زمینه استفاده کنیم.

نمایشگاه اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت 1400 در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir