رویـدادهـا

تأمین، تولید و ساخت محصولات الکترونیکی در پارک فناوری پردیس

ارائه خدمات تخصصی الکترونیک در مرکز خدمات فنی پارک فناوری پردیس

ارائه خدمات تخصصی الکترونیک در مرکز خدمات فنی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت سیگنال هوشمند کسری از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با راه اندازی خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی در مرکز خدمات فنی و تخصصی پارک، اقدام به تأمین، تولید و راه اندازی محصولات الکترونیکی مورد نیاز شرکت های عضو پارک فناوری پردیس کرده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، یکی از نیازهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور حوزه الکترونیک، تأمین و مونتاژ قطعات بر روی بوردهای الکترونیکی است. در کنار دانش فنی مورد نیاز برای تولید بوردهای الکترونیکی، تخصص لازم در زمینه دانش فنی تأمین و مونتاژ این قطعات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

شرکت سیگنال هوشمند کسری از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس و مستقر در ساختمان خدمات فنی و نمونه سازی شهید چمران پارک است که خدمات تأمین قطعات، خط کامل مونتاژ قطعات الکترونیکی، تست و راه اندازی را به شرکت های دانش بنیان و فناور ارائه می کند.

رضا شرافت مدیرعامل این شرکت با اشاره به سابقه 15 ساله در تولید محصولات الکترونیکی گفت: یکی از نیازهای شرکت های فناور و دانش بنیان خصوصاً شرکت های حوزه الکترونیک و تجهیزات پزشکی، تأمین قطعات و تولید محصولات و بوردهای الکترونیکی است. در واقع شرکت های دانش بنیان، دانش فنی طراحی محصولات الکترونیکی را کسب می کنند ولی تأمین قطعه مناسب و تولید تیراژیِ محصول نیاز به دانش فنی مجزایی دارد که در شرکت های دانش بنیان کمتر وجود دارد.

وی افزود: شرکت سیگنال هوشمند کسری خط کامل تولید و مونتاژ بورد های الکترونیکی از تأمین، تولید، تست، راه‌اندازی و محصول سازی را برای شرکت های دانش بنیان انجام می دهد و می تواند به عنوان بازوی شرکت های دانش بنیان فعالیت کند.

شرافت گفت: تاکنون در این شرکت محصولاتی در حوزه مخابرات فرکانس بالا، اتوماسیون، الکترونیک، تجیهزات پزشکی، پاور یک کیلووات و... تولید شده است و با کسب گواهی ایزو 15000، شرکت سیگنال هوشمند کسری کیفیت کار خود را تضمین کرده است.

وی حضور در پارک فناوری پردیس را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: در روند تولید یک محصول الکترونیکی، گاهی نیاز به حضور طراح این محصول وجود دارد که نزدیکی این شرکت به مشتریان خود در پارک فناوری پردیس، می تواند به تسریع در تولید محصولات منتهی شود.

مدیرعامل شرکت سیگنال هوشمند کسری در خصوص دستگاه های مورد استفاده در این شرکت نیز گفت: دستگاه Pick and Place مورد استفاده در این شرکت از یک مجموعه دانش بنیان ایرانی بوده و قابلیت مونتاژ 4 هزار قطعه الکترونیکی بر روی بورد در هر ساعت با دقت بالا را دارا می باشد که برای تولیدات شرکت های فناور و دانش بنیان مناسب است. سایر تجهیزات تست و اندازه گیری نیز با کیفیت بالا ارائه دهنده خدمات است.

شرافت از فعالیت 10 نفر در شرکت سیگنال هوشمند کسری خبر داد و در پایان گفت: شرکت های عضو پارک فناوری پردیس می توانند ضمن بازدید از شرکت، درباره فرصت های همکاری گفتگو و تبادل نظر داشته باشند.

بر اساس این گزارش، شرکت سیگنال هوشمند کسری در ساختمان خدمات فنی و نمونه سازی شهید چمران پارک فناوری پردیس واقع در انتهای خیابان دانش، جنب سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02176486334 و 09102111013 تماس حاصل نمایید.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir