رویـدادهـا

با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس

از برترین های چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس تقدیر شد

از برترین های چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس تقدیر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

از برترین های چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک تقدیر شد. این مسابقات به مناسبت دهه فجر و در 4 رشته تنیس روی میز، کراس فیت، دارت و فوتبال دستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این مراسم از میثم غنی زاده از شرکت دیزاین لب، مسعود علیپور از شرکت منابع تغذیه الکترونیک و خلیل حجازی از شرکت کاواندیش سیستم به عنوان نفرات اول تا سوم تنیس روی میز آقایان تقدیر شد.

همچنین در فوتبال دستی آقایان، رضا فاضل و مصطفی تیغ باز از شرکت سنحاب، مسعود علیپور و بهزاد ایزدی از شرکت منابع تغذیه الکترونیک و محمد رضایی و علیرضا دیزجی از شرکت فناپ جوایز رتبه های اول تا سوم این مسابقات را دریافت کردند.

در فوتبال دستی بانوان نیز تیم شرکت صنایع الکترونیک فاران متشکل از کیمیا نصیری و فرانه فریدونی رتبه اول، تیم شرکت سپ متشکل از فائزه محمدی مجد و محدثه فاطمی رتبه دوم و تیم شرکت زیست تخمیر متشکل از هدیه شایسته‌فرد و سیده نسرین مهماندوست رتبه سوم را کسب کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

سیدرضی شاهمرادی از شرکت آرا پژوهش، علی فتحی از شرکت دانش اندیش رانا و آرش ساجدی از شرکت آپ نفرات اول تا سوم چالش کراس فیت بودند که جوایز خود را دریافت کردند.

در دارت آقایان، رضا فاضل از شرکت سنحاب، جواد علی‌اکبری از شرکت دایو پارس و شهاب دمهری از شرکت فراورده بافت ایرانیان با کسب رتبه های اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند. در دارت بانوان نیز فاطمه مافی از شرکت زیست تخمیر، سحر عالمی از شرکت  منابع تغذیه الکترونیک و الهام فتحی از شرکت سازگان ارتباط رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و جوایز خود را دریافت نمودند.

داریوش رضایی نیز به عنوان برترین داور این دوره مسابقات انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس با حضور بیش از 200 شرکت کننده در 4 رشته دارت و فوتبال دستی آقایان و بانوان، تنیس روی میز و چالش کراس فیت ویژه آقایان در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir