رویـدادهـا

استارت آپ دمو سلامت و محیط زیست برگزار شد

استارت آپ دمو سلامت و محیط زیست برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فن بازار ملی ایران پنجمين رويداد استارت آپ دمو خود را با رویکرد سرمایه گذاری و با هدف جذب سرمایه برای استارت آپ ها این بار در حوزه سلامت و محیط زیست در دانشگاه صنعتي شريف برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس ،پس از برگزاری استارتاپ دموی گردشگری در مردادماه سال جاری در اتاق بازرگانی ایران، مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس و همکاری دانشگاه صنعتي شريف این بار رويداد استارتاپ دمو خود را به منظور جذب سرمایه برای استارت آپ ها و توسعه زیست بوم نوآوري کشور در سالن خوارزمي دانشكده كامپيوتر دانشگاه صنعتي شريف با حضور ۲۵سرمایه گذار و ارائه  8 ایده برتر این حوزه برگزار کرد.
اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران در شروع این برنامه اظهار داشت: این رویداد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و 8 استارتاپ‌ از حوزه سلامت و محيط زيست بعنوان سرمايه پذيران برگزار می شود که پس از انتشار فراخوان برای جذب ایده ها در این رویداد 32 استارتاپ متقاضي شده بودند، در مرحله اول و پس از بررسي درخواستهاي دریافت شده، 14 استارتاپ براي ارائه آزمايشي انتخاب شدند و در مرحله دوم و پس از ارائه حضوري اين تيمها و ارزیابی کارشناسان، 8 استارت آپ نهايي انتخاب شدند که امروز ارائه می شوند.
وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: رویکرد این برنامه سرمایه گذاری و مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارت آپ ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارت آپ ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارت اپ ها) برگزار میشود.
وی تصریح کرد:یکی از مهمترین دغدغه های مرکز فن بازار ملی ایران به عنوان مرکزی برای توسعه بازار نوآوری و فناوری کشور، هدایت سرمایه های موجود در کشور به سمت نوآوری و فناوری است از این رو برنامه و رویدادهای متنوعی در حوزه ها و اشکال مختلف برگزار میکند.
قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: يكي از خلأهاي زیست بوم نوآوري و استارت آپي كشور، نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارت آپ دمو تلاش دارد اين زمينه را براي شركت هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم نمايد.
قابل توجه است که فن بازار ملی ایران فضای کسب وکاری جدیدی را در کشور ایجاد کرده که تا کنون در بازار ایران وجود نداشته است. این پنجمین رویداد استارت آپ دمو کشور است که توسط این مرکز هر بار با استقبال بیشتری از سوی سرمایه گذاران مواجه می شود و تا کنون سه قرارداد در نتیجه رویدادهای استارت آپ دمو منعقد شده است.
همچنین 8 استارت آپ قابل ارائه در این رویداد شامل: کامپوزیست، هوشمند کهن، آخرین نفس، یاریگر راستین، انینو،می‌بریم، سیمیاروم و مبین طرح هستند.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir