رویـدادهـا

در بازدید سرپرست آکادمی علوم افغانستان از پارک فناوری پردیس مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت متخصصان افغانستانی ساکن ایران در شرکت‌های پارک

استفاده از ظرفیت متخصصان افغانستانی ساکن ایران در شرکت‌های پارک

با دیگران به اشتراک بگذارید

«عبدالظاهر شکیب»، سرپرست آکادمی علوم افغانستان و معاونان و روسای بخش‌های مختلف این آکادمی از پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند. استفاده از ظرفیت متخصصان افغانستانی ساکن ایران، در شرکت‌های فناور عضو پارک فناوری پردیس از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «عبدالظاهر شکیب»، سرپرست آکادمی علوم افغانستان و معاونان و روسای بخش‌های مختلف این آکادمی که روز دوشنبه از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرده بودند، دیروز مهمان «امین‌رضا خالقیان»، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس بودند و از این مجموعه بازدید کردند.

طی این دیدار میهمانان به بازدید دو شرکت «گروه صنعتی هوشمند آسیا» و «آریا طب فیروز» از اعضای پارک، رفتند. همچنین آنها طی بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس با دستاوردهای فعالان این مجموعه آشنا شدند.

بازدید از پارک فناوری پردیس

یکی از موضوعات مطرح شده در این بازدید استفاده از ظرفیت متخصصان افغانستانی ساکن ایران، در شرکت‌های فناور عضو پارک فناوری پردیس بود. همچنین  پارک فناوری پردیس در جهت همراهی افغانستانی‌هایی که تمایل به کارآفرینی در حوزه فناوری دارند، اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار، نمایشگاه اینوتکس و اهداف آن برای هیئت افغانستانی تبین و از آنها برای شرکت در دهمین دوره آن دعوت شد. همچنین پیشنهاد امضای تفاهم‌نامه از طرف هیئت افغانستانی برای همکاری در برنامه‌های بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)  از موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

لازم به ذکر است که آکادمی علوم کشور افغانستان مستقیماً زیر نظر ریاست جمهوری جمهوری اسلامی افغانستان فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir