رویـدادهـا

با نزدیک شدن به ساخت و ساز غرفه‌های اینوتکس 2021 در پارک

استفاده از پارکینگ‌ها و تردد در برخی خیابان‌های پارک فناوری پردیس، محدود می‌شود

استفاده از پارکینگ‌ها و تردد در برخی خیابان‌های پارک فناوری پردیس، محدود می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) و آغاز فرایند ساخت و ساز غرفه‌ها و آماده‌سازی فضای نمایشگاه در پارک فناوری پردیس؛ استفاده از پارکینگ‌ها و تردد در برخی خیابان‌های پارک، محدود می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از 28 تا 31 اردیبهشت برگزار می‌شود. دبیرخانه این نمایشگاه با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخش حضوری این نمایشگاه را در فضای باز پارک فناوری پردیس برگزار می‌کند. عملیات غرفه‌سازی نمایشگاه اینوتکس 2021 در پارک از 18 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به همین دلیل از تاریخ ۱۸ اردیبهشت تا 5 خردادماه ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺎﺭﮎ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲ ﻭ ۷ وجود ندارد. اعضای پارک فناوری پردیس در این بازه زمانی می‌توانند از ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﺯﻣﯿﻦ پیش‌بینی شده در فاز 2 پارک ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓﻫﺎﯼ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ استفاده کنند.

لازم به ذکر است، کارگاه‌های عمرانی واقع ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ‌های ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﺳﺮﺍﺝ می‌بایست ﻧﺨﺎﻟﻪﻫﺎﯼ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ و مصالح موجود در محوطه زمین خود را جمع‌آوری نموده و نسبت به رعایت نظم و مرتب بودن فضای کارگاهی اقدام نمایند. همچنین شرکت‌های فناور مستقر در خیابان‌های مذکور نیز می‌بایست تا حد امکان نسبت به زیباسازی محوطه و جمع‌آوری نخاله‌ها و تجهیزات اضافی موجود در آن اقدام نمایند.

همچنین در تاریخ برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2021 که از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ﺗﺮﺩﺩ ﻣﺎﺷﯿﻦهای ﺳﻨﮕﯿﻦ همچون ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ، ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ، ﺗﺮﯾﻠﯽ و حتی خودروهای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در سطح پارک و مسیرهای تعیین شده، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ فراوانی جمعیت حاضر در نمایشگاه، ممنوع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir