رویـدادهـا

به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد؛

افتتاحیه چهارمین دوره توانمندسازی صدف در دانشگاه شهید بهشتی

افتتاحیه چهارمین دوره توانمندسازی صدف در دانشگاه شهید بهشتی

با دیگران به اشتراک بگذارید

چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد. معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به اهداف این طرح گفت: هدف از این دوره این است که پس از کسب مهارتهای لازم در طول این دوره، دانشجویان به تدریج و به عنوان کارآموز و کارورز در یک شرکت دانش بنیان و واحد فناور وارد شوند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین دوره توانمندسازی صدف با همکاری پارک فناوری پردیس و دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد. این دوره که با حضور 200 نفر از دانشجویان این دانشگاه ها تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

این طرح در 4 مرحله اصلی خودشناسی، طراحی مسیر زندگی، توسعه مهارت های نرم و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می گردد. برگزاری کارگاه های رزومه نویسی، فنون مذاکره و ارتباطات، یادگیری سیستمی، پنل های انتقال تجربه و مشاوره شغلی از دیگر برنامه های این طرح است.

در افتتاحیه این دوره از طرح توانمندسازی صدف که جمعی از مدیران دانشگاه های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی حضور داشتند، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس در سخنانی با برشمردن اهداف طرح صدف گفت: این دوره با همکاری دانشکده علوم، مهندسی و کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده بهداشت و ایمنی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نهاد تسهیل گر این برنامه برگزار می گردد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این طرح افزود: طرح توانمندسازی صدف از سال 1397 به صورت هدفمند آغاز به کار کرده و تاکنون سه دوره آن برگزار شده است و امسال هم چهارمین دوره آن با همکاری دانشگاه های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

جباری پور با برشمردن مراحل 4گانه این طرح گفت: هدف ما از این دوره این است که پس از کسب مهارتهای لازم در طول این دوره، دانشجویان به تدریج و به عنوان کارآموز و کارورز در یک شرکت دانش بنیان و واحد فناور وارد شوند و در این شرکت و واحد به فعالیت بپردازند.

بر اساس این گزارش هدف طرح توانمدسازی صدف، ایجاد توانایی در دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تسهیل ورود آنها به بازار كار (زیست بوم كسب و كار) و هدایت در مسیر شغلی و حرفه ای مناسب و متناسب با شخصیت، استعداد و توانمندی های هر فرد است.

چهارمین دوره توانمدسازی صدف با همکاری پارک ‌فناوری پردیس، دانشکده مهندسی‌ و علوم‌ کامپیوتر شهیدبهشتی و دانشکده بهداشت و ایمنی از 14 اردیبهشت تا 10 خرداد 1402 به مدت ۶۲ ساعت برگزار می‌شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir