رویـدادهـا

امضای 3 قرارداد حوزه داروسازی با شرکت بلژیکی

امضای 3 قرارداد حوزه داروسازی با شرکت بلژیکی

با دیگران به اشتراک بگذارید


شرکت دارویی کوشان فارمد عضو پارک فناوری پردیس، سه قرار داد تولیدی و تحقیقاتی را با شرکت SMB بلژیک به امضاء رساند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دکتر امیرمسعود والی، مدیرعامل شرکت کوشان فارمد در حاشيه مراسم امضاي اين اسناد كه در پارك فناوري پرديس برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: تصمیم به همکاری با شرکت SMB از دوسال گذشته گرفته شد و قراردادهایی که به امضاء رسید برای انتقال فناوري تولید داروهای تنفسی و همچنین ساخت یک مرکز پژوهشي مشترك برای توسعه داروهای تنفسی و همچنین آموزش به دانشجویان پزشکی است تا بتوانیم با سرعت بالا داروهای ارزشمندی را به تولید برسانیم.


وی ادامه داد: پس از امضای این قرارداد و با ساخت مرکز تحقیقاتی و تولیدی داروهای تنفسی، تولیدات مشترک کوشان فارمدِ ایران و شرکت SMBبلژیک، علاوه بر عرضه در بازار ايران، به کشورهای منطقه صادر خواهد شد.


مدیرعامل شرکت کوشان فارمد با اشاره به توانایی ساخت داروهای نوترکیب توسط شرکت SMBافزود: این شرکت برای فعالیت در ایران بسیار منعطف است و حس مشترک بین دو طرف باعث شد که کارها خوب جلو برود و ما بتوانیم مركز پژوهشي و توليدي مشترك را در پارک فناوری پردیس بسازیم.


در اين مراسم همچنين مدير توسعه كسب ‌وكار شركت بلژيكي نيز با اشاره به روند مذاكرات و توافق دو طرف براي همكاري اظهار داشت: اين توافق بهترين گزينه براي همكاري در زمينه توليد دارو است و ما در نظر داريم در قالب اين همكاري بازارهاي منطقه خاورميانه را از طريق داروهاي توليدي در ايران تسخير كنيم.


آقاي نيكولاس بيچلر با روشن دانستن آينده اين همكاري، پارك فناوري پرديس را بهترين مكان براي ايجاد مركز تحقيقات و توليد مشترك دانست و ابراز اميدواري كرد ايجاد اين مركز بتواند زمينه همكاري‌هاي گسترده دو طرف را براي توليد ساير داروهاي موردنياز فراهم سازد.


شایان ذکر است، شرکت دارویی کوشان فارمد از سال 1386 به عنوان زیر مجموعه شرکت اهران تأسیس شد و این شرکت بیش از 5 سال است که در زمینه داروهای تنفسی در ایران فعالیت می کند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir